نمایشگر آنر ایکس 10 مکس

جزئیاتی از نمایشگر آنر ایکس 10 مکس فاش شد

جزئیاتی از نمایشگر آنر ایکس 10 مکس – Honor X10 Max به بیرون درز کرد که نشانگر شفافیت بسیار بالای آن در زیر نور آفتاب است.

تا رونمایی رسمی از گوشی Honor X10 Max فقط چند روز باقی مانده است. این گوشی قرار است در تاریخ 12 تیر ماه معرفی شود. سایت رگولاتوری چینی TENAA اکثر مشخصات فنی این گوشی را تأیید کرده است، اما فراموش کرده در مورد نمایشگر آنر ایکس 10 مکس اطلاعاتی را ارائه کند. ظاهراً این نمایشگر به قدری روشن خواهد بود که می‌تواند در زیر تابش نور خورشید نیز عملکرد خوبی را داشته باشد.

این آزمایش که در مجاورت Tropic of Cancer Marker، در زمان مناسبی از روز که نور مستقیم خورشید درست بالای سر گوشی بوده، انجام شده است. در زیر تابش خورشید نیز نمایشگر 7.09 اینچی این گوشی روشنایی 168،000 لوکس را ارائه کرده است که برای یک گوشی با چنین قیمتی مناسب است.

نمایشگر آنر ایکس 10 مکس

اما راز و رمز این روشنایی مناسب به دست آمده چیست؟ این پنل از ماتریکس RGBW استفاده می‌کند و بدان معناست که هر پیکسل از یک زیرپیکسل سفید بهره می‌برد. ما پیشتر شاهد چنین چیزی در گذشته بودیم که باعث روشن‌تر شدن نمایشگرهای LCD معمولی می‌شد؛ هرچند کیفیت تصویر در آن‌ها ایده آل نبود. با حذف فیلتر رنگ روی زیرپیکسل سفید، ‌حداقل روشنایی اضافی بدون تخلیه‌ی بیش از حد باتری حاصل می‌شود. باتری این گوشی 5،000 میلی‌آمپر ساعتی است.

بر اساس اطلاعات فاش شده، ماژول دوربین اصلی این گوشی شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به علاوه یک دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌شود، در حالی که یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی در داخل یک ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر قرار گرفته است.