شارژر داخل جعبه آیفون 12

اپل داخل جعبه آیفون 12 یک شارژر 20 وات قرار می‌دهد؟

یک افشاگر می‌گوید اپل در داخل جعبه آیفون 12 – Apple iPhone 12 خود که به فناوری 5G مجهز است، یک شارژر پرسرعت 20 واتی قرار خواهد داد.

آیفون‌های اپل از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند، اما هیچگاه در داخل جعبه‌ی گوشی‌های این شرکت یک شارژر پرسرعت قرار نمی‌گیرد. در عوض کاربران باید خودشان یک آداپتور شارژ جداگانه را خریداری کنند یا از شارژر مک بوک پرو خود به همراه یک کابل لایتنینگ به USB-C استفاده کنند. هرچند این باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود، اما کاربرانی که می‌خواهند از مزیت شارژ سریع‌تری استفاده کنند، باید هزینه کنند.

با این حال خبر خوب اینکه اپل قصد دارد در داخل جعبه آیفون 12 خود از یک شارژر دیواری پرقدرت‌تر استفاده کند. یک افشاگر به نام Mr White ادعا می‌کند که این گوشی‌ها با یک آداپتور شارژ 20 وات همراه هستند. این درحالیست که آیفون 1 با یک آداپتور شارژ 5 واتی عرضه می‌شود و جعبه گوشی گران قیمت‌تر آیفون 11 پرو نیز شامل یک آداپتور شارژ 18 وات می‌شود.

البته مشخص نیست منظور این افشاگر همراهی تمام مدل‌های این خانواده با یک شارژر 20 وات است، یا آن فقط در داخل جعبه مدل‌های گران قیمت قرار می‌گیرد. در هر صورت اگر اپل بخواهد از ارائه‌ی فناوری شارژ سریع به مشتریانش کوتاهی کند، با توجه به این که حتی دیگر گوشی‌های میان‌رده ارزان قیمت اندرویدی نیز ارائه کننده یک شارژر پر سرعت هستند، شرم آور خواهد بود.

وقتی می‌شنویم گوشی‌های سری iPhone 12 به فناوری 5G مجهز شده‌اند و با توجه به اینکه 5G انرژی بیشتری از گوشی می‌گیرد، استفاده از چنین فناوری شارژی می‌تواند کاملاً عقلانی باشد؛ چرا که استفاده از شبکه 5 جی می‌تواند با سرعت بیشتری شارژ باتری را تخلیه کند.