بازی Fortnite

این هفته می‌توانید در بازی Fortnite فیلم تماشا کنید

اگر از طرفداران بازی Fortnite – فورتنایت هستید، این هفته می‌توانید در دنیای آن به یک سینمای مجازی رفته و فیلم‌های جذابی را تماشا کنید.

این هفته قرار است سه فیلم محبوب از کارهای کریستوفر نولان در بازی Fortnite روی پرده برود. حالا که سینماها بسته هستند، می‌توانید تجربه مشابه‌ای را در دنیای بازی فورتنایت داشته باشید.

این هفته در بازی Fortnite فیلم تماشا کنید

روز جمعه، 26 ژوئن (6 تیر)، سه فیلم بزرگ از کریستوفر نولان در سینماهای مجازی فورتنایت به نمایش در می‌آیند.

  • فیلم پرستیژ (The Prestige) با بازی کریستین بیل و هیو جکمن.
  • فیلم تلقین (Inception) با بازی لئوناردو دی‌کاپریو، تام هاردی و جوزف گوردن-لویت.
  • فیلم بتمن آغاز می‌کند (Batman Begins) با بازی کریستین بیل، لیام نیسن، مایکل کین و کیلین مورفی.

این فیلم‌ها در همه مناطق قابل دسترسی نبوده و در اکثر کشورها تنها یکی از این سه فیلم پخش می‌شود. متاسفانه به علت تحریم‌های اخیر، هیچ کدام از آثار مذکور در ایران قابل دسترسی نیستند و باید از نرم افزارهای جانبی استفاده کنید. شما با توجه به کشوری که انتخاب می‌کنید، می‌توانید یکی از سه فیلم نام برده را تماشا کنید.

این هفته در بازی Fortnite فیلم تماشا کنید

فیلم‌ها از پرده بزرگ جزیره پارتی رویال پخش خواهند شد (تصویر بالا، آدرس دقیق محل پخش را به شما نشان می‌دهد). اگر با استفاده از نرم افزارهای جانبی به سرور آمریکا وصل شوید، فیلم تلقین را در ساعت 8 صبح و تکرار آن را در ساعت 8 غروب و همچنین 23:55 شب می‌توانید تماشا کنید. این فیلم در کشورهای دیگری همچون مکزیک، ژاپن، مصر و فیلیپین هم در دسترس است.

فیلم پرستیژ در کشورهایی همچون انگلستان، کانادا، بلژیک، دانمارک و آلمان در دسترس خواهد بود و فیلم بتمن آغاز می‌کند را از کشورهایی همچون هند، فرانسه و برزیل می‌توانید تماشا کنید.

تا پیش از این، تریلر فیلم جدید نولان یعنی انگاشته (Tenet) هم در بازی فورتنایت رونمایی شد و این برای اولین بار در تاریخ بود که شاهد چنین اتفاقی بودیم.

با بیش از 350 میلیون بازیکن، بازی Fortnite شرکت اپیک یک پدیده فرهنگی بزرگ به حساب می‌آید که تقریبا همه با آن آشنایی دارند. شهرت بازی در حال حاضر به حدی رسیده که تقریبا همه، حتی کسانی که بازی نمی‌کنند هم نام آن را شنیده‌اند. فصل سوم بازی اخیرا آغاز شده و بخش زیادی از نقشه هم‌اکنون به دلیل سیل، زیر آب رفته است. اگر مدتی از این بازی دور بوده‌اید، اکنون بهترین زمان برای بازگشت است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این واسه خارجیاس

    ن واسه ما که همه رو رایگان میبینیم😎😎😎