همراه اول

همراه اول دور جدید سرمایه‌گذاری در استارت آپ ها را آغاز کرد

شرکت کسب‌وکارهای نوپای حرکت اول به عنوان زیرمجموعه همراه اول طی مراسمی قرارداد سرمایه‌گذاری در شرکت فنی و مهندسی همراه مکانیک را به امضا رساند.

محمدمهدی عباسخانی، مدیرعامل شرکت کسب‌وکارهای نوپای حرکت اول عنوان کرد دور جدید فعالیت این شرکت در حوزه سرمایه‌گذاری روی استارت آپ ها خواهد بود. وی افزود همراهی با کارآفرینان در حوزه‌های مالی، فنی و اجرایی جزو استراتژی شرکت حرکت اول محسوب می‌شود. طبق اعلام عباسخانی افزون بر آن که ما به دنبال تامین مالی مناسب برای افزایش سرعت رشد این شرکت‌ها خواهیم بود، قصد داریم به عنوان یک مشاور، گروهی از متخصصان و خبرگان حوزه‌های مختلف را در کنار کارآفرینان قرار دهیم تا این استارت آپ ها بتوانند بهتر به اهداف خود دست پیدا کنند.

همراه اول به دنبال حمایت از استارت آپ ها

همراه اول

مدیرعامل حرکت اول در ادامه بیان کرد استارتاپ همراه مکانیک به عنوان یک لیدر بازار خرید و فروش و کارشناسی خودرو محسوب می‌شود و برای شرکت حرکت اول یک پروژه جذاب است. استارت اپ همراه مکانیک در پنجمین سال فعالیت خود موفق به کسب سهم چشمگیری از بازار آنلاین خرید و فروش و کارشناسی خودرو شد و با سرمایه‌گذاری در آن سرعت رشد این شرکت افزایش یافته و بیش از پیش می‌تواند با رقبا به رقابت بپردازد.

عباسخانی داشتن تیم باانگیزه، تسلط به بازار و اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای را جزو مزیت‌های همراه مکانیک دانست و گفت این شرکت به عنوان مرجع ارائه قیمت‌های واقعی از بازار خودرو روی چند هزار مدل خودرو محسوب می‌شود که علاوه بر آن سرویس کارشناسی خودرو و سرویس خرید و فروش را به مشتریان ارائه می‌دهد. وی افزود این شرکت در چند مرحله از صندوق توسعه تکنولوژی، شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر اسمارتاپ، صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران چند مرحله جذب سرمایه را انجام داد و اکنون موفق شد از شرکت حرکت اول جذب سرمایه موفقی را داشته باشد.

حرکت اول در راستای اهداف برنامه راهبردی 5 ساله شرکت همراه اول به دنبال تحقق رویای دیجیتال بوده و تمرکز اصلی آن سرمایه‌گذاری روی کسب و کارهای دیجیتال فعال در حوزه‌های تجارت الکترونیک و تبلیغات، خدمات مالی و بیمه، گردشگری، حمل و نقل، سلامت، آموزش، ارتباطات، رسانه و سرگرمی است. گفتنی است حرکت اول روی آن دسته از استارت آپ‌هایی سرمایه‌گذاری خواهد کرد که مراحل رشد اولیه خود را گذرانده و در آستانه رشد سریع قرار داشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*