تصاویر آنر ایکس 10 مکس

تصاویر آنر ایکس 10 مکس به همراه رنگ بندی گوشی فاش شدند

تصاویر آنر ایکس 10 مکس – Honor X10 Max فاش شده است که علاوه بر نمایش دقیق طراحی گوشی، رنگ بندی میان رده جدید برند آنر را نیز به نمایش گذاشته است.

اگر قصد خرید یک گوشی مجهز به فناوری 5G با نمایشگر بسیار بزرگ دارید، پس باید منتظر عرضه میان رده جدید آنر باشید. به تازگی تصاویر آنر ایکس 10 مکس به بیرون درز کرده است که طراحی گوشی و همچنین رنگ‌های مختلف آن را بهتر به نمایش می‌گذارد. تصاویر واقعی لو رفته از گوشی نشان می‌دهد که بزرگ‌ترین گوشی 5G بازار در سه رنگ آبی، مشکی و صورتی عرضه خواهد شد.

تصاویر آنر ایکس 10 مکس

اطلاعات یافت شده از تصاویر آنر ایکس 10 مکس

در تصاویر فاش شده از گوشی جدید آنر بلندگوهای استریو دستگاه که در بالا و پایین گوشی قرار دارند به همراه میکروفون دوم دستگاه در بدنه بالایی به چشم می‌خورند. در پایین گوشی هم پورت USB-C، جک 3/5 میلی متری هدفون و میکروفون دستگاه وجود دارد. اما در پشت گوشی می‌توان دوربین دوگانه دستگاه را دید که احتمالا دارای سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی است. در کنار دوربین عبارت “Super Night Vision” درج شده است که نشان می‌دهد آنر X10 مکس به احتمال زیاد دارای قابلیت‌های ویژه‌ای برای تصویربرداری در نور کم خواهد بود.

تصاویر آنر ایکس 10 مکس

متاسفانه هیچ کدام از تصاویر فاش شده طراحی جلوی گوشی Honor X10 Max را نشان نمی‌دهد. البته مدتی قبل تصویری از جلو گوشی ایکس 10 مکس به بیرون درز کرد که نمایشگر 7.09 اینچی فول اچ دی و ناچ قطره‌ای آن را نشان می‌داد. همچنین چند روز قبل خبری منتشر شد که گوشی جدید آنر دارای نمایشگر با پنل RGBW خواهد بود که علاوه بر افزایش روشنایی صفحه نمایش باعث کاهش مصرف انرژی دستگاه نیز می‌شود.

تصاویر آنر ایکس 10 مکس

براساس شایعات منتشر شده، گوشی میان رده جدید هواوی از برند آنر دارای تراشه 5G مدیاتک دیمنسیتی 800 خواهد بود. علاوه بر این شاهد باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 22/5 وات و اندروید 10 با رابط کاربری Magic UI در گوشی آنر X10 مکس هستیم. طبق اعلام رسمی آنر، گوشی جدید این شرکت روز 12 تیر ماه معرفی خواهد شد.