قیمت وان پلاس نورد

قیمت وان پلاس نورد چقدر خواهد بود؟

پس از آنکه در حال توسعه بودن گوشی اقتصادی OnePlus Nord تأیید شد، اکنون قیمت وان پلاس نورد نیز توسط مدیرعامل این شرکت چینی تأیید شد.

اکنون دیگر شایعات در مورد گوشی اقتصادی وان پلاس به پایان رسیده است. اول از همه، گمانه‌زنی‌هایی که در مورد نام این دیوایس کرده بودیم و آن را با نام‌هایی همچون وان پلاس 8 لایت و وان پلاس زد صدا می‌زدیم، همگی اشتباه بودند. کمپانی وان پلاس در توییتر خودش رسماً اعلام کرد که نام این گوشی وان پلاس نورد خواهد بود.

اما علاوه بر نام، کمپانی OnePlus اکنون قیمت وان پلاس نورد را نیز تأیید کرده است. این شرکت می‌گوید گوشی اقتصادی جدیدش زیر 500 دلار قیمت خواهد داشت. آن می‌تواند حتی 499 دلار یا رقم کمتر 399 دلار باشد. این کمپانی مشخص نکرده است که دقیقاً این دیوایس چه قیمتی خواهد داشت. در حال حاضر ارزان‌ترین گوشی شرکت وان پلاس که مدل وان پلاس 8 است، با برچسب قیمتی 699 دلاری به فروش می‌رسد.

انتظار می‌رود گوشی OnePlus Nord به یک نمایشگر 6.55 اینچی 90 هرتزی از نوع OLED،‌ چیپست اسنپدراگون 765G، رم 6 گیگابایتی، حافظه 128 گیگابایتی و یک باتری 4،300 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع انحصاری وان پلاس به نام Warp Charge 30T مجهز باشد. بر اساس برخی شایعات، این گوشی به دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی مجهز است، در حالی که برخی دیگر از شایعات آن را 48 مگاپیکسلی می‌دانند. در هر صورت وان پلاس این گوشی را  ۱۰ جولای (۲۰ تیر) در هند رونمایی خواهد کرد و آن زمان با اطلاعات تکمیل‌تری برمی‌گردیم.