گوشی وان پلاس نورد

گوشی وان پلاس نورد در یک ویدیوی رسمی دیده شد

حساب کاربری OnePlus Nord در اینستاگرام یک ویدیوی رسمی از گوشی وان پلاس نورد را منتشر کرده است که می‌تواند طراحی این گوشی اقتصادی را فاش کند.

هرچند هنوز تاریخ رونمایی از گوشی وان پلاس نورد مشخص نشده است، اما پیش فروش این گوشی از امروز آغاز خواهد شد. اکنون سازنده بخش کوتاهی از مستند وان پلاس که چند روز پیش به آن در خبری اشاره کرده بودیم را در IGTV صفحه رسمی اینستاگرام Oneplus.nord منتشر کرده است که روند تولید گوشی اقتصادی OnePlus Nord را نشان داده و برخی از مشخصات آن را نیز فاش می‌کند. Pete Lau، مدیرعامل شرکت وان پلاس تأیید کرده است که این گوشی با قیمتی کمتر از 500 دلار روانه بازار خواهد شد.

دانلود ویدیو

علاوه بر این، ما همچنین دو مدل اولیه از یک گوشی را نیز دیده‌ایم که روی نمایشگر یکی از آن‌ها حفره‌ای عریض برای میزبانی از دو دوربین نقش بسته بود. در پشت قاب این گوشی که زرد رنگ است نیز می‌توان یک ماژول دوربین سه‌گانه را یافت. در انتهای این ویدیو آمده است که 7 جولای (17 تیر ماه) اطلاعات کامل‌تری از این گوشی منتشر خواهد شد.

کمپانی وان پلاس می‌خواهد با عرضه گوشی OnePlus Nord که برخی آن را با نام OnePlus Z‌ نیز صدا می‌زنند، تجربه‌ی یک گوشی باکیفیت را در دسترس طیف گسترده‌تری از مردم قرار دهد. مدیرعامل وان پلاس می‌گوید:

ما به محصولات پرچمدارمان افتخار می‌کنیم و به ساخت پرچمدارانی با فناوری‌های برتر برای کاربران خود ادامه می دهیم. اکنون ما هیجان زده‌ایم تا تجربه وان پلاس را از طریق محصول جدیدمان با کاربران بیشتری در سراسر جهان به اشتراک بگذاریم.

اولین گوشی وان پلاس چند سال پیش با قیمت 299 دلاری عرضه شد. اما آن‌ها طی سال‌های اخیر به خاطر عرضه پرچمداران پر قدرتی همچون وان پلاس 8 و 8 پرو مطرح شده‌اند. هدف وان پلاس از عرضه این مدل‌ها، رقابت با پرچمداران پرقدرت برندهایی مانند سامسونگ و ال جی با قیمتی به مراتب پایین‌تر بوده است. اما در حال حاضر حتی ارزان‌ترین گوشی وان پلاس هم 699 دلار قیمت دارد. اکنون برند جدید Nord سعی خواهد کرد گوشی‌هایی ارزان‌ قیمت‌تر از مدل‌های فعلی این کمپانی را عرضه کند.

هنوز جزئیات فنی این گوشی در دست نیست، ولی ما می‌دانیم که گوشی وان پلاس نورد به چیپست اسنپدراگون 765G کوالکام، یک نمایشگر 6.55 اینچی 90 هرتزی از نوع OLED، رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی مجهز خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی از یک سنسور 48 مگاپیکسلی استفاده می‌کند، در حالی که یک دوربین 16 مگاپیکسلی واید نیز همراه آن است. جزئیات سومین سنسور دوربین آن در دست نیست.

وان پلاس 10 جولای (20 تیر) از گوشی اقتصادی خودش در هند رونمایی خواهد کرد.