Samsung Galaxy Watch 3

طراحی گلکسی واچ 3 سامسونگ را از زوایای مختلف تماشا کنید

ایوان بلس در افشاگری تازه‌ی خود، یک ویدیوی 360 درجه را منتشر کرده است که طراحی سامسونگ گلکسی واچ 3 – Samsung Galaxy Watch3 از تمام زوایای ممکن نشان می‌دهد.

در این ویدیو می‌توانیم نسخه 45 میلی‌متری و مشکی رنگ ساعت هوشمند سامسونگ را ببینیم. اما علاوه بر طراحی گلکسی واچ 3 ، ویژگی‌های جدید این گجت هم با بررسی فرم‌ور آن توسط یک افشاگر دیگر (Max Weinbach)، فاش شده است.

در ابتدا باید به مجموعه‌ای از واچ فیس های جدید اشاره کنیم که برخی از آن‌ها، حاوی اطلاعات بیشتری هستند. همچنین یک Digital Edge تازه هم اضافه شده که قابلیت شخصی‌سازی و تغییر رنگ دارد.

اپلیکیشن آب و هوا نیز می‌تواند بسته به شرایط جوی بیرون، پس‌زمینه متناسب را نمایش دهد؛ مانند چیزی که در تصاویر زیر می‌بینید.

طراحی گلکسی واچ 3 سامسونگ

امکان بررسی چرخه قاعدگی بانوان هم مانند گاه‌شمار به اپ تقویم اضافه شده است. شما می‌توانید با یک نگاه به تقویم، برنامه‌های از پیش زمان‌بندی شده‌ی خود را ببینید. در آیکون نوتیفیکیشن‌ها و ویجت موسیقی سامسونگ گلکسی واچ 3 نیز تغییراتی به چشم می‌خورد.

در نهایت باید بگوییم که روی نسخه‌های قابل فروش در آمریکا، اپلیکیشن اسپاتیفای به صورت پیش‌فرض نصب خواهد شد. اما امکان گرفتن نوار قلب فقط برای کاربران کره‌ای فعال خواهد بود؛ چون سامسونگ مجوز استفاده از این قابلیت را تنها در کره جنوبی دریافت کرده است.