هواوی

هواوی همچنان بزرگترین سازنده گوشی های هوشمند و سامسونگ در تعقیب آن!

هواوی در ماه آوریل با پشت سر گذاشتن سامسونگ، به بزرگترین سازنده گوشی های هوشمند در دنیا تبدیل شد. بر اساس تازه‌ترین گزارش موسسه کانترپوینت، کمپانی چینی جایگاه نخست خود را حفظ کرده است.

با وجود محدودیت‌های اعمال شده و محرومیت از سرویس‌های گوگل، هواوی با سهم بازار 19.7 درصدی همچنان به عنوان بزرگترین سازنده گوشی های هوشمند شناخته می‌شود. این آمار به لطف فروش 81.97 میلیون دستگاه موبایل در ماه مه 2020 توسط کمپانی چینی رقم خورد. البته سامسونگ با سهم بازار 19.6 درصدی، شانه به شانه در تعقیب آن است.

بزرگترین سازنده گوشی های هوشمند

هواوی در سال 2018 و قبل از درگیر شدن با تحریم‌های آمریکا، هدف‌گذاری خود را تبدیل شدن به بزرگ‌ترین سازنده گوشی های هوشمند در سال 2020 اعلام کرده بود. در آن مقطع، شاید این یک بلندپروازی مغرورانه به نظر می‌رسید؛ ولی حالا به یک واقعیت تبدیل شده است. چه بسا با کاهش محدودیت‌ها در حوزه اندروید، این کمپانی بتواند موقعیت خود را بهتر از حالا هم بکند.

اما پس از دو غول چینی و کره‌ای، اپل با سهم بازار 13 درصدی در جایگاه سوم قرار دارد. سه کمپانی متعلق به هلدینگ BBK نیز رده‌های چهارم تا ششم را بین خود تقسیم کرده‌اند. جالب اینکه هر سه شرکت اوپو، شیائومی و ویوو، سهم بازاری در حدود 8 درصد دارند. سایر تولیدکنندگان هم در مجموع، 23 درصد از سهم بازار موبایل را به خود اختصاص داده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. هواوی بهترینه 💪

  2. اینطور که به نظر میاد سامی دوباره میاد صدر ولی خیلی عملکرد خوبی از خودش نشون داده امیدوارم ادامه داره باشه عملکردش تو بازار های مثل اروپا هنوزم نسبتا خوبه امیدوارم بهترم بشه

  3. آفرین بهش بازم با وجود تحریم ها و کمرنگ شدن کرونا برای مردم کشور های دیگه خیلی عالیه امیدوارم خوب بتونه پیش بره و انحصار از دست آمریکا بگیره

  4. با وجود تحریم ها کار فوق العاه ای انجام داده!

  5. بهترین رابط کاربری جهان (emui 10.1) – بهترین کیفیت عکاسی و فیلم برداری – بهترین پردازنده های جهان از لحاظ هوش مصنوعی و npu و در نتیجه کمترین کاهش سرعت با گذشت زمان در بین رقبا دلایلی هست که به نظر من باعث شده همه روزه استفاده کنندگان گوشی های هواوی بالاتر بره .

  6. سامسونگ فنا و شیا فنا بسوزید آتیش بگیرید 🤓🤭📍📍

  7. تنها شرکتی که توان رقابت با اپل و سامسونگ داره👏