کنترلر گوگل استادیا

از این پس کنترلر گوگل استادیا را بدون سیم به گوشی‌های اندرویدی وصل کنید

گوگل با انتشار یک به‌روزرسانی برای اپلیکیشن Stadia، به کاربران امکان اتصال بدون سیم کنترلر گوگل استادیا – Google Stadia Controller به گوشی‌های اندرویدی را فراهم کرد.

در حالی که کنترلرهای سیمی برای کنسول‌های خانگی هنوز هم قابل قبول هستند، ولی نمی‌توانیم آن‌ها را گزینه‌ی مناسبی برای گوشی‌های موبایل بدانیم. زیرا وجود سیم آن‌ها را کمتر قابل حمل کرده و کمی دست و پا گیر است. گوگل چند وقت پیش برای سرویس استریم بازی Stadia خود یک کنترلر مخصوص را نیز معرفی کرده بود. اگرچه تا به امروز کنترلر گوگل استادیا نمی‌توانست بدون سیم به گوشی‌های اندرویدی سرویس‌دهی کند، اما اکنون این امکان وجود دارد.

اگر مرتباً از بازی‌های سرویس استادیا روی گوشی اندرویدی خود استفاده می‌کنید، شما می‌توانید از این به بعد کنترلر Stadia را بدون سیم به گوشی خود وصل کنید و از بازی‌ها لذت بیشتری ببرید. این امکان در قالب ارسال یک به‌روزرسانی برای اپلیکیشن Stadia فراهم شده است. بنابراین حتماً باید اپلیکیشن را به آخرین نسخه که مربوط به 30 ژوئن است، به‌روزرسانی کنید.

گوگل در این رابطه می‌گوید:

برای اجرای بدون سیم بازی‌ها با Stadia Controller، گوشی و کنترلر را به یک شبکه وای فای متصل کنید، بازی را اجرا کنید و مراحل اتصال را از روی صفحه دنبال کنید.

این یعنی از امروز دیگر مجبور نیستید دسته بازی گوگل را با کابل USB به گوشی خود وصل کنید و به اجرای بازی‌های این پلتفرم بپردازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*