قیمت سایپا کوییک آر پلاس

قیمت سایپا کوییک آر پلاس چقدر خواهد بود؟

قائم مقام مدیر عامل در فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا قیمت خودرو جدید سایپا کوییک آر پلاس را به صورت تقریبی اعلام کرد.

مجید باقری خوزانی، قائم مقام مدیر عامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا اعلام کرد بر اساس تصمیم‌گیری‌های جدید، شرکت پارس خودرو وظیفه تولید سایپا کوییک را به مدت 10 سال بر عهده گرفته است که در سری اول حدود 1000 دستگاه از آن را به تولید می‌رساند تا به مشتریانی که برای خرید آن ثبت نام کرده‌اند تحویل داده شود.

وی افزود از آنجایی که مشتریان از سایپا کوییک استقبال خوبی را به عمل آوردند، انتظار می‌رود مدل‌های دیگر آن نظیر کوییک آر پلاس نیز با استقبال مواجه شود و در همین راستا برنامه‌ای برای توسعه آپشن‌های این خودرو اجرا خواهد شد.

قیمت سایپا کوییک آر پلاس

قائم مقام مدیر عامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا در خصوص قیمت این خودرو اعلام کرد تا قبل از این که دعوتنامه این خودرو برای خریداران ارسال نشود، نمی‌توان قیمت نهایی آن را اعلام کرد، اما قطعا این خودرو دارای قیمتی کمتر از 100 میلیون تومان خواهد بود.

مجید باقری در ادامه بیان کرد در حال حاضر به صورت روزانه حدود 20 دستگاه کوییک آر پلاس را به تولید می‌رسانیم که از ابتدای ماه آینده این ظرفیت به 40 دستگاه افزایش پیدا خواهد کرد. البته اگر تقاضا و کشش بازار نیز بیشتر شود، تولید آن را به 100 دستگاه در روز افزایش خواهیم داد.