قیمت گوشی های سری گلکسی نوت 20

قیمت گوشی های سری گلکسی نوت 20 سامسونگ چقدر است؟

قیمت گوشی های سری گلکسی نوت 20 سامسونگ – Samsung Galaxy Note 20 چقدر خواهد بود؟ آیا آن‌ها با افزایش قیمت زیادی همراه هستند؟

سامسونگ خودش را آماده‌ی عرضه گوشی‌های هوشمند خانواده گلکسی نوت 20 خود می‌کند. دو عضو این سری در کنار نسخه 5G گلکسی زد فلیپ و گلکسی فولد 2 در تاریخ 5 آگوست رونمایی خواهند شد. پیش‌بینی می‌شود این گوشی‌های هوشمند جدید قیمت زیادی داشته باشند.

برخی پیش‌بینی‌ها حاکی از برچسب قیمتی 1249 تا 1499 دلاری برای مدل‌های سری Galaxy Note 20 است. اما این مقدار خیلی بیشتر از آن چیزیست که می‌تواند باشد. در حال حاضر یک افشاگر با نام کاربری Ice Universe پیش‌بینی‌های خود نسبت به قیمت گوشی های سری گلکسی نوت 20 سامسونگ را ارائه کرده است که در این مقاله می‌توانید ببینید.

قیمت گوشی های سری گلکسی نوت 20

به نقل از افراد نزدیک به شرکت سامسونگ، نسخه پایه گلکسی نوت 20 با قیمت 999 دلاری عرضه خواهد شد، در حالی که قیمت نسخه گلکسی نوت 20 اولترا 1299 دلار است. در مقایسه با این دو، گوشی‌های نسل گذشته نوت 10 و نوت 10 پلاس با قیمت 946 و 1099 دلاری عرضه شدند. هر دو مدل نیز به یک حافظه داخلی 256 گیگابایتی مجهز بودند.

بر اساس شایعات موجود در اینترنت، اعضای این خانواده به نمایشگر Infinity-O AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتزی، چیپست قدرتمند اسنپدراگون 865 پلاس یا اگزینوس 992، تا 16 گیگابایت رم و تا 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهند بود. فراموش نکنید که به همراه این دو یک قلم هوشمند S Pen و یک شارژر پرسرعت با توان 45 وات نیز عرضه می‌شود. این گوشی‌های جدید یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک را در زیر نمایشگر خود گنجانده‌اند.در بخش دوربین آن‌ها نیز سه یا چهار سنسور به کار رفته و رابط کاربری One UI 2.5 سامسونگ در رأس بخش نرم افزاری آن‌ها قرار دارد.

به تازگی یک رندر واقعی از طریق خود سامسونگ به دست آمده است که می‌تواند طراحی مینیمال گلکسی نوت 20 را در یک مدل زیبای برنزی به نمایش بگذارد. به لطف این رندر ما می‌دانیم که باید منتظر ملاقات با چه گوشی هوشمندی باشیم. در این رندر سه سنسور دوربین را می‌توان در یک ماژول مربعی شکل مشاهده کرد که رنگ این ماژول تیره‌تر از خود بدنه است، ولی در همان طیف رنگی برنزی قرار دارد. در سمت راست این سه سنسور نیز یک ماژول فوکوس خودکار لیزری و یک فلاش LED تعبیه شده است.

قیمت گوشی های سری گلکسی نوت 20

دکمه‌های فیزیکی گوشی روی فریم راستی قرار گرفته‌اند، همچنین قلم اس پن نیز هم‌رنگ با بدنه‌ی خود گوشی خواهد بود. ما هیچ تفاوتی را در طراحی این قلم نسبت به نسل پیشین آن که به همراه گوشی‌های سری گلکسی نوت 10 عرضه شد، مشاهده نمی‌کنیم. احتمالاً سامسونگ تغییرات نرم افزاری در آن اعمال خواهد کرد و قابلیت‌های جدیدتری را با آن همراه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. حیف که دیگه خریدش ارزوی محال شد… 🙁

  2. بنظرم اول اپل باعث بالا بردن قیمتا شد
    سامسونگ‌هم به عنوان رقیب اصلی اپل خواست ازش عقب نمونه
    حالا هم شاید میخواد بگه قیمت بالا دلیل بر کیفیت بالاست
    (اینا همش نظر شخصیمه فقط)

  3. گرونترین و مزخرفترین

  4. اصلا خشگل نیست آدم فکر می‌کنه جای لنزاش سوراخه 🤦🐰

  5. اگه طراحیش این باشه که اشکال نداره چون خوشگله

  6. هیچی ما فقط نگاه …😣

  7. والا من یادمه اس۸ هم وقتی اومد این قیمت بود واسشون
    فقط تو ایران اس ۸ ۲۲۰۰ بود
    این ۲۲ میلیون