ایرانسل

امضای تفاهم‌نامه همکاری سه ساله ایرانسل با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

ایرانسل در زمینه زیرساخت‌ها و فناوری‌های نوین ارتباطی با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور یک تفاهم‌نامه همکاری سه ساله را به امضا رساند.

عصر روز یکشنبه ۱۵ تیر ماه ۱۳۹۹ با حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل و مهندس محسن یوسف پور مدیرکل کسب‌وکار سازمانی شرکت ایرانسل و نیز دکتر مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همزمان با روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، مراسم امضای تفاهم‌‎نامه همکاری سه ساله ایرانسل با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برگزار شد.

جزئیات تفاهم‌نامه همکاری سه ساله ایرانسل

ایرانسل

ارائه زیرساخت ارتباطی و شبکه امن اختصاصی در پهنه جغرافیای کشور با استفاده از بستر زیرساخت شرکت ایرانسل، برنامه‌ریزی برای به‌کارگیری فناوری‌های نوین در سامانه تماس اضطراری در مواقع بحران برای ارتقای خدمات و بهره‌وری، تعیین استانداردها و چارچوب‌های مورد نظر برای مباحث رگولاتوری/ اپراتوری با هدف ارائه خدمات در حوزه شهرداری‌ها و دهیاری‌‎های کشور، راه‌اندازی خدمات ارزش افزوده بر بستر فوق با مشارکت سایر مجموعه‌های تخصصی در راستای ارائه خدمات روی این شبکه به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، سازمان‌های وابسته، همکاران متصل به شبکه و مردم به عنوان دریافت‌کننده خدمات جزو اهداف همکاری دو طرف در این تفاهم‌نامه محسوب می‌شوند.

مدیرعامل ایرانسل نیز در این مراسم به گسترش چشمگیر پوشش شبکه ایرانسل در مناطق روستایی و نیز مشارکت در طرح USO وزارت ارتباطات در این رابطه اشاره کرد و گفت امضای چنین تفاهم‌نامه‌ای برای کمک به مردم و مراکز خدمات شهری و روستایی مفید واقع خواهد شد.

دکتر بیژن عباسی آرند در ادامه به تجربه بسیار خوب ایرانسل در ارائه شبکه امن اختصاصی و استفاده بیش از ۳۰۰۰ سازمان مهم دولتی، بانکی، شهرداری، بخش خصوصی و… از خدمات APN ایرانسل اشاره کرد و بروز شرایط کرونایی را باعث شتاب در دیجیتالی شدن فرایندهای سازمان‌های مختلف دانست و اعلام آمادگی کرد که در فازهای بعدی این تفاهم‌نامه، بسترهای دیجیتال بومی که توسط شرکت‌های دانش‌بنیان توسعه پیدا کرده‌اند، در زمینه‌هایی نظیر  ارتباط آنلاین، امور اداری، آموزش و… در اختیار سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار داده شود.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز در این مراسم بیان کرد خانواده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را سازمانی ناشناخته اما در عین حال دارای ظرفیت بالا برای هماهنگی و ارتباط سریع مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در سراسر کشور محسوب می‌شود.

جمالی‌نژاد با اشاره به رونمایی از دسترسی ۱۰۳۴ روستا به شبکه ملی اطلاعات افزود باید به گسترش سریع فناوری‌های ارتباطی و استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های همکاری موجود برای خدمات‌رسانی به مردم و ایجاد نشاط در فضای جامعه تاکید داشت.

این تفاهم‌نامه به مدت 3 سال و با هدف توسعه و بهره‌برداری از خدمات فناوری اطلاعات و ارائه زیرساخت ارتباطی و شبکه امن اختصاصی در پهنه جغرافیای کشور در حوزه مدیریت شهری و روستایی با استفاده از بستر زیرساخت شرکت ایرانسل میان این اپراتور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها منعقد شده است. علاوه بر این، شرکت توسعه تدبیر ماهر اسپادانا نیز به عنوان مشاور نماینده مجری در اجرای این تفاهم‌نامه حضور خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*