ممنوعیت واردات موبایل

وزیر ارتباطات از بازنگری ممنوعیت واردات موبایل با قیمت بالای 300 یورو خبر داد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی توییتری خود نوشت طرح ممنوعیت واردات موبایل با قیمت بالای 300 یورو دارای سه ایراد بوده و به همین دلیل باید مورد بازنگری قرار بگیرد.

اخیرا خبر ممنوعیت واردات تلفن همراه از رویه مسافری و تجاری با قیمت بالای 300 یورو که از سوی انجمن واردکنندگان موبایل و تبلت و لوازم جانبی اتاق بازرگانی ایران اعلام شد حواشی زیادی را به همراه داشت. طرحی که به واسطه آن بسیاری از گوشی‌های رده بالای برندهایی چون سامسونگ، اپل، هواوی و شیائومی به بازار ایران راه پیدا نخواهند کرد و مردم می‌بایست به خرید گوشی‌های موبایل رده پایین روی بیاورند. در همین راستا وزیر ارتباطات در صفحه شخصی توییتری خود از بازنگری طرح ممنوعیت واردات گوشی با قیمت بالای 300 یورو خبر داد.

بازنگری طرح ممنوعیت واردات موبایل 300 یورویی

ممنوعیت واردات موبایل

با توجه به حواشی به وجود آمده، محمد جواد آذری جهرمی با انتشار پیامی در صفحه شخصی توییتری خود به وجود سه ایراد در این طرح اشاره کرد و از بازنگری آن خبر داد. متن پیام آذری جهرمی به شرح زیر است؛

ممنوعیت واردات تلفن همراه بالای 300 یورو دارای سه ایراد جدی است. با رئیس کل بانک مرکزی و همچنین سرپرست وزارت صمت، صحبت و استدلال‌ها را مطرح کردم. با تاکید بر ضرورت رعایت اولویت‌های منابع ارزی کشور، بنا شد این تصمیم بازنگری شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. باورکنید خودشم جمعه صبح فهمیده
    یازده تیر اطلاعی نداشت

  2. وقتی شلوغ میکنن که داریم اینترنت 5G راه اندازی میکنیم تو سطح شهر… انتظار دارن گوشی های عادی بتونه باهاش کار کنه؟!؟ هنوز نمی دونن گوشی که نت 5G ساپورت کنه گرونتر از این قیمته؟!!! خدایا اینا چرا اینجوری ان…