جعبه گشایی Lenovo Legion

جعبه گشایی Lenovo Legion بسته بندی خاص این گوشی گیمینگ را نشان می‌دهد

در حالی که گوشی گیمینگ لنوو لیجن هنوز رسما معرفی نشده؛ ویدیوی آنباکس آن به طور غیر منتظره انتشار یافته است. در جعبه گشایی Lenovo Legion چیزهای جالبی هم به چشم می‌خورد.

انتظار می‌رود لنوو در ماه جاری میلادی، از گوشی گیمینگ جدید خود رونمایی کند. بر اساس تیزهای منتشر شده توسط کمپانی، می‌دانیم که لیجن دارای موتورهای هپتیک دوگانه برای بهبود تجربه گیمینگ است. همچنین از موتورهای خطی x-axis دوگانه استفاده می‌‎کند تا فیدبک لرزشی بهتری به کاربر منتقل شود. اما ویدیوی جعبه گشایی Lenovo Legion حاوی چه اطلاعاتی است؟

لنوو لیجن

این ویدیو که در کانال یوتیوبی Sparrow News منتشر شده، چهره گوشی را نشان نمی‌دهد و فقط طراحی پنل پشتی آن را نمایان می‌سازد. ولی آنچه که بسیار جلب توجه می‌کند، بسته‌بندی جذاب و متفاوت دستگاه است.

البته به نظر می‌رسد جعبه بزرگ‌تر، یک کیت مخصوص برای نمایش در رسانه‌ها باشد؛ یا شاید هم با یک نسخه گران‌تر و باندل شده‌ی محصول روبه‌رو هستیم. جعبه کوچک‌تر که گوشی درون آن جای دارد، هنگام گشودن از وسط به دو نیم تقسیم می‌شود تا تجربه متفاوتی از آنباکس کردن را رقم بزند.

Lenovo Legion

اما از مولفه‌های طراحی خود گوشی باید به وجود دوربین دوگانه در مرکز پنل پشتی و دوربین سلفی پاپ آپ اشاره کنیم. تراشه اورکلاک شده‌ی اسنپدراگون 865 پلاس و اکتیو کولینگ داخلی برای جلوگیری از داغ کردن دستگاه، دیگر مشخصات قابل توجه آن محسوب می‌شوند.

همه این‌ها را به نرخ ریفرش 90 هرتز صفحه نمایش، دو درگاه USB-C و سنسورهای کنترل حرارت اضافه کنید. حتی شایعاتی درباره پشتیبانی موبایل گیمینگ لنوو ‌لیجن از شارژ سریع 90 وات هم شنیده می‌شود.

جعبه گشایی Lenovo Legion

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. چرا قیمتش ذکر نشده

  2. گند زد به طراحی با این چینش دوربین!!!

  3. محل قرار گیری دوربین ها هم خیلی عجیب و خاص هست!

  4. لپ تاپ های لنوو لژیون که عالی هستن…

  5. از بلک شارک ۳ سرتره