ممنوعیت واردات گوشی

ممنوعیت واردات گوشی 300 یورویی تا اطلاع ثانوی لغو شد

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت ممنوعیت واردات گوشی با قیمت بیش از 300 یورو را تا اطلاع ثانوی لغو کرد و واردات موبایل بیش از 300 یورو همانند قبل خواهد بود.

اخیرا خبر ممنوعیت واردات گوشی با قیمت بیش از 300 یورو حواشی زیادی را به همراه داشت؛ ممنوعیتی که باعث می‌شد بسیاری از علاقه‌مندان به گوشی‌های موبایل پرچمدار از برندهایی چون اپل، سامسونگ، هواوی و شیائومی به ناچار به خرید گوشی‌های میان‌رده روی آورند. در همین راستا روز گذشته وزیر ارتباطات از وجود 3 ایراد در این طرح خبر داد و گفت باید مورد بازنگری قرار بگیرد، اکنون نیز خبرهایی از سمت وزارت صنعت منتشر شده که از لغو این ممنوعیت واردات موبایل 300 یورویی حکایت دارد.

لغو ممنوعیت واردات گوشی 300 یورویی

روز گذشته محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی توییتری خود نوشت طرح ممنوعیت واردات تلفن همراه بالای 300 یورو دارای 3 ایراد جدی است و با رئیس کل بانک مرکزی و همچنین سرپرست وزارت صمت صحبت کردم و استدلالها را مطرح کردم. با تاکید بر ضرورت رعایت اولویتهای منابع ارزی کشور، بنا شد این تصمیم بازنگری شود.

اکنون از وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر رسیده است که طبق دستور سرپرست این وزارتخانه، واردات موبایل بر اساس رویه گذشته ادامه دارد و این ممنوعیت تا اطلاع ثانوی لغو خواهد شد. گفتنی است خبر اعمال چنین محدودیتی در روز گذشته باعث شد تا بازار موبایل ملتهب شود و شاهد افزایش قیمت عجیب این نوع از کالا در بازار باشیم. از این رو با لغو آن انتظار می‌رود کمی از التهاب بازار کاسته شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. مبارک حروم خور هایی که تو این 2 روز هر گوشی رو 2 برابر کردن
    و همیشه همین جنگ زرگری هست که جیب آقازاده ها رو پر کرده و میکنه و خواهد کرد

  2. باز هم پای آقازاده مافیای موبایل در میان است !

  3. کار بدی کردن باید صبر میکردن یه کم دیگه قیمتا بالا بره

  4. فکر نکنید با این تصمیم موقت قیمتا میرسه به قیمت دو روز پیش… دلال جماعت بالا ببره دیگه پایین نمیاره زیاد… به مرگ گرفتن دیروز تا به تب امروز راضی باشیم… ما هم که همیشه راضی… 🙂

  5. همین خبر چرتشون باعث شد نزدیک 20 میلیون به قیمت آیفون های سری 11 اضافه بشه و کلی هم افزایش قیمت توی گوشی های سری نوت و سامسونگ شاهد باشیم.گند زدن به بازار

  6. هاف
    خوبه خداروشکر
    لعنتیا تو این یه روز قیمتا بگ.ایی شد

  7. ب**ش تو ایران ویران شده

  8. گچت نیوز جان ی سر رادیو فردا بزن از ویدیوتون در این خصوص استفاده کردن کلی حال کردم دیدم