آپدیت جدید Galaxy A51‌ و A71

آپدیت جدید Galaxy A51‌ و A71 برخی ویژگی‌های گلکسی اس 20 را به همراه دارد

آپدیت جدید Galaxy A51‌ و A71 برخی از قابلیت‌های جذاب گوشی‌های سری گلکسی اس 20 را به این دو گوشی میان‌رده اضافه می‌کند.

دو تا از جدیدترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده برند سامسونگ که در بازارهای جهانی فروش خوبی نیز دارند، گلکسی ای 51 و ای 71 نام دارند. سامسونگ نیز از این واقعیت مطلع است و در همین راستا برخی از قابلیت‌های مهم گوشی‌های سری گلکسی اس 20 را با آپدیت جدید Galaxy A51 و A71 به این دو گوشی اضافه کرده است. اکثر این ویژگی‌ها به دوربین مرتبط است و به کاربران اجازه‌ی ثبت عکس در حال انجام سایر کارها مانند اشتراک‌گذاری فایل‌ها را می‌دهد.

آپدیت جدید Galaxy A51‌ و A71

بنابراین اگر از یکی از دو گوشی میان‌رده سامسونگ استفاده می‌کنید، با آخرین به‌روزرسانی آن‌ها قابلیت جدیدی به نام Single Take اضافه می‌شود که به شما امکان می‌دهد با قابلیتی مانند Live Focus، Smart Crop و فیلتر هوش مصنوعی، به مدت 10 ثانیه فیلمبرداری کنید. در رأس آن‌ها، اضافه شدن قابلیت‌های حالت Pro (حرفه‌ای) سامسونگ از گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس 20 از جمله کنترل فوکوس دستی و سرعت شاتر است. Night Hyperlapse و My Filters نیز دیگر قابلیت‌های جدیدی هستند که به شما اجازه می‌دهند از فیلتر عکس شخصی خودتان برای عکس‌هایی که ثبت کرده‌اید، استفاده کنید.

آپدیت جدید Galaxy A51‌ و A71

چندین قابلیت اشتراک‌گذاری جدید را نیز می‌توان در این به‌روزرسانی یافت. ما به قابلیت‌هایی همچون Quick Share و Music Share اشاره می‌کنیم. همانطور که از نامشان پیداست، آن‌ها به شما اجازه‌ی اشتراک‌گذاری عکس‌، ویدیو و آهنگ را می‌دهند. با قابلیت Quick Share، شما می‌توانید با فشردن یک دکمه خیلی سریع تصاویر گالری عکس گوشی خود را با کاربرانی که در مجاورت شما هستند به اشتراک بگذارید. Music Share نیز به دو کاربر اجازه‌ی اتصال به یک اسپیکر بلوتوثی را می‌دهد. شاید این پیچیده به نظر برسد، اما اگر راهنمای گام به گام آن را دنبال کنید، اینگونه نخواهد بود.

همچنین چندین پیشرفت مربوط به کیبورد و گالری نیز اضافه شده است که به کاربران اجازه‌ی ترجمه متن مستقیماً‌ از خود کیبورد را می‌دهد. یکی از جذاب‌ترین پیشرفت‌های گالری، حالت جدید Clean View است که به شما امکان گروه‌بندی 100 تایی عکس‌ها در یک سری را برای مشاهده و دسته‌بندی آسوده‌تر می‌دهد.