گلکسی Note 20 اولترا

گلکسی Note 20 پلاس تأییدیه FCC را دریافت کرد +‌ تصاویر واقعی

کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC) تاییدیه‌ای را برای یک گوشی هوشمند صادر کرده که گفته می‌شود سامسونگ گلکسی Note 20 پلاس است. البته با توجه به شماره مدل، شاید هم مدل Ultra سری نوت 20 باشد.

نخستین منبعی که از صدور تاییدیه اف سی سی برای این دستگاه خبر داد، از آن با اسم سامسونگ گلکسی Note 20 پلاس نام برد. اما پیش‌تر برخی منابع دیگر، همین شماره مدل SM-N986U را به گلکسی نوت 20 اولترا نسبت داده بودند. در گزارش‌های اخیر هم کفه ترازو به سمت نام Ultra سنگینی می‌کند.

تأییدیه FCC توسط گلکسی نوت 20 پلاس

مثلا به تازگی چند تصویر هندزآن از دو گوشی این خانواده منتشر شده و منبع نشر دهنده، آن‌ها را گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا معرفی کرده است.

سامسونگ گلکسی Note 20

در تصاویر زیر هم که به مدل اولترا منتسب هستند، می‌توانیم دوربین سه‌گانه دستگاه را ببینیم. به نظر می‌رسد سومی (از بالا به پایین)، دوربین زوم پریسکوپی باشد؛ اما برخلاف گلکسی اس 20 اولترا، عبارت Space Zoom 100X روی این ماژول دوربین درج نشده است.

این منبع به تغییر مکان اسپیکر و شیار قلم S Pen در لبه پایینی گوشی گلکسی Note 20 پلاس هم اشاره کرده که حالا به سمت چپ درگاه USB-C منتقل شده‌اند. همچنین دکمه‌های تنظیم صدا و پاور هم در لبه سمت راست دیده می‌شوند؛ در حالی که این دکمه‌ها در گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس، روی فریم سمت چپ قرار داشتند.

با تایید کمپانی کره‌ای، در روز پانزدهم مرداد شاهد رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بنجل سامسونگ

  2. بعد ایفون ۱۱ دارم میبینم یک کمپامی دیگه با یکم خلاقیت دوربین های پشتیش رو عالی ژراحی کرده به نظرم ای کاش کل ساختار قلم رو عوض کنن خیلی خوب میشه