قیمت پلی استیشن 5 , ایکس باکس سری ایکس

قیمت پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس چقدر خواهد بود؟ (گجت تی وی)

پلی استیشن 5 – PS5 و ایکس باکس سری ایکس – Xbox Series X کنسول‌های جدید سونی و مایکروسافت هستند که اکنون قیمت احتمالی آنها را بررسی می‌کنیم.

مدتی قبل شرکت‌های سونی و مایکروسافت از کنسول نسل جدید خود رونمایی کردند. با وجود معرفی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و انتشار اطلاعات مختلف درباره آنها،‌ هنوز قیمت این دو کنسول قدرتمند و جذاب در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و خبر قطعی در این باره منتشر نشده است. Xbox Series X و Play Station 5 تقریبا در یک محدوده زمانی و ظاهرا در اواخر سال 2020 معرفی می‌شوند و یک نبرد دیدنی را برای برتری بر یکدیگر آغاز می‌کنند. با این حال گفته می‌شود کنسول PS5 قیمتی به مراتب بیشتر از ایکس باکس سری ایکس خواهد داشت.

چندی پیش یک فروشگاه آنلاین آسیایی، کنسول پلی استیشن 5 را با قیمت 700 دلار پیش فروش کرد که این قیمت بالا باعث نگرانی بسیاری از گیمرها شد، اما مشخص نیست که این قیمت واقعی باشد یا خیر. جیم رایان، رئیس بخش پلی استیشن شرکت سونی درباره قیمت کنسول جدید این شرکت گفته تمرکز سونی روی ایجاد یک توازن درست در ارزش‌گذاری این محصول معطوف شده است. وی همچنین اظهار کرد سونی هنوز آمادگی کامل برای اعلام قیمت PS5 را ندارد. از این صحبت‌ها می‌توان برداشت کرد که کنسول جدید شرکت سونی قیمت پایینی نخواهد داشت.

شرکت مایکروسافت نیز درباره قیمت ایکس باکس سری X اعلام کرده از اتفاقاتی که در نسل هشتم رخ داده درس گرفته و کنسول بعدی این شرکت از نظر قیمت با پلی استیشن 5 رقابت تنگاتنگی خواهد داشت. به نظر می‌رسد مایکروسافت و سونی هر دو منتظرند تا با یک اشتباه از سوی رقیب در قیمت‌گذاری کنسول خود، قیمت مناسب‌تری را اعلام کنند و بر رقیب خود برتری داشته باشند. مایکروسافت همچنین در نظر دارد یک کنسول ارزان‌تر از سری X را با نام سری S معرفی و عرضه کند.

در این ویدیو که امروز در گجت تی وی برای شما آماده کرده‌ایم، پیش‌بینی‌ها از قیمت کنسول‌های جدید PS5 و Xbox Series X را جمع‌بندی می‌کنیم. به نظر شما قیمت نهایی این کنسول‌ها چقدر خواهد بود و کدام کنسول می‌تواند بر رقیب خود برتری داشته باشد؟

قیمت پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اون فروشگاهه که گرفت ۷۰۰ دلدر پیش فروش کرد فکر کنم جریمه شد

  2. عجب چیزیه!!! حیف که دلار منفجر شده و نمیشه خرید!

  3. فکر نمیکنم سونی توی مشخصات به ایکی باکس برسه ولی بازی های انحصاری بهتری داره

  4. با این وضعیت قیمت دلار داخل ایران ؛ خرید یه کنسول نسل نهم با تمام متعلقاتش(مطعلقاتش) و یه نمایشگر یا تی ویه مناسب ، حداقل ۲۰ تومن هزینه می‌بره.

  5. قیمت ایکس باکس در مقابل پلی استیشن نقش مهمی در فروشش داره.
    ولی هردو شرکت اوایل فروش با ضرر می فروشن.

  6. چرا اهورا دوبله نکرده 😐 با اون صدای خفنش😍