سامسونگGalaxy Note 21

این چهره احتمالی سامسونگ Galaxy Note 21 است

هنوز کمی تا رونمایی از گوشی های خانواده گلکسی نوت 20 فاصله داریم؛ اما تصاویری منتشر شده‌اند که چهره احتمالی سامسونگ Galaxy Note 21 و گلکسی نوت 21 اولترا را نشان می‌دهند.

افشاگر مشهور دنیای موبایل، Ice Universe بر مبنای ویدیوی تازه منتشر شده‌ای از گلکسی نوت 20 اولترا، رندرهایی را از دو گوشی خانواده سامسونگ Galaxy Note 21 خلق کرده است. هرچند این‌ها تصاویر رسمی نیستند؛ اما به ادعای او تا حد امکان به واقعیت نزدیک‌اند.

طراحی احتمالی سری Galaxy Note 21 سامسونگ

این رندرها، صفحه نمایش خمیده و فریم تحلیل رفته‌ای را در لبه‌های کناری گلکسی نوت 21 اولترا نشان می‌دهند. نمایشگر گلکسی نوت 21 اما ظاهرا مسطح است. در مورد دوربین سلفی هم انتظار می‌رود از سال آینده، شاهد ظهور فناوری تازه‌ای برای مخفی کردن آن در زیر صفحه نمایش باشیم؛ کمااینکه اخیرا گزارش شد تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر Visionox آماده استفاده در صنعت موبایل است.

سری گلکسی نوت 21

سری Galaxy Note 20 سامسونگ

اخیرا سامسونگ تایید کرد که مراسم رونمایی از پرچمداران جدیدش را روز پانزدهم مرداد برگزار می‌کند؛ یعنی کمی زودتر از تاریخ رویداد گلکسی آنپکد در سال‌های گذشته. البته به دلیل شیوع ویروس کرونا، ظاهرا این مراسم به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود علاوه بر گوشی های خانواده گلکسی نوت 20 ، شاهد رونمایی از یک یا دو موبایل منعطف هم باشیم: سامسونگ گلکسی فولد 2 ، گلکسی زد فلیپ 5G یا هر دو!

گلکسی نوت 20 اولترا

درباره گلکسی نوت 20 اولترا شایعات ضد و نقیضی از تجهیز آن به دوربین سه‌گانه یا چهارگانه و سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی شنیده می‌شود. البته ظاهرا بزرگ‌نمایی 100 برابری در آن جایی نخواهد داشت. گلکسی اس 20 اولترا از چنین قابلیتی برخوردار بود، اما فوکوس دوربین آن تعریف چندانی نداشت و سامسونگ ناگزیر به ارائه چند آپدیت برای رفع نسبی مشکل شد.

با وجود این، کمپانی کره‌ای نشان داده که از اشتباهات گذشته به خوبی درس می‌گیرد؛ جبران مافات پس از عرضه ناموفق گلکسی نوت 7 ، گواه این ادعا است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. عجب چيزيه فوق‌العاده است

  2. اگر ظاهرش این باشه که دیگه نهایت پیشرفت ممکن گوشی موبایل هست و پیشرفت بعدیش باید گوشی شفاف باشه چون دیگه چیزی برای پیشرفته تر شدن طراحی نداره !

  3. هنوز ظاهر نوت ۲۰ معلوم نیست ب نوت۲۱ غکر میکنید بعدم نوت۳۰ هست و اینکه هنوز خود سامسونگم بهش فکر نکرده

  4. پس بیست چی 🤔🤔🤔

  5. کل طراحی های گوشی شده مثل هم

  6. چقدر باشکوه زیبا و پر قدرت

  7. بزارید حالا نوت بیست بیاد

  8. اگه ناچ و مخفی کنه صد در صد از اپل جلو زده