قیمت Galaxy Note 20

قیمت Galaxy Note 20 کمتر از گلکسی نوت 10 سامسونگ خواهد بود!

به گزارش یک پایگاه خبری در کره جنوبی، قیمت Galaxy Note 20 و گلکسی نوت 20 پلاس یا اولترا، پنجاه هزار وون ارزان‌تر از گوشی های سری نوت 10 خواهد بود.

سال گذشته، سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس به ترتیب با قیمت 1.25 و 1.5 میلیون وون در کره جنوبی عرضه شدند. اگر کاهش قیمت 50 هزار وون برای سری Galaxy Note 20 صحیح باشد، این یعنی خریداران حدود 40 دلار کمتر هزینه خواهند کرد.

احتمال کاهش قیمت 40 دلاری Galaxy Note 20 نسبت به نوت 10

شاید بتوان این ارزان شدن را با کاهش تقاضا در بازار موبایل به علت همه‌گیری کووید 19 تفسیر کرد. البته در سال قبل، اپراتورهای موبایل تسهیلات زیادی را برای خریداران سری گلکسی نوت 10 در نظر گرفتند که در برخی موارد، به رقمی معادل 0.7 میلیون وون می‌رسید. ولی امسال این کمک هزینه‌ها چندان چشمگیر نخواهد بود و خریداران باید بیشتر مبلغ را خودشان پرداخت کنند.

در ابتدای عرضه، گلکسی نوت 10 با قیمت 950 یورو در اروپا و 950 دلار در آمریکا فروخته می‌شد. بهای گلکسی نوت 10 پلاس هم به ترتیب 1100 یورو و 1100 دلار بود. هنوز مشخص نیست که کاهش قیمت پرچمداران جدید کمپانی کره‌ای، شامل بازارهای خارجی هم می‌شود یا خیر؛ ولی در هر صورت، سامسونگ انتظار نزولی شدن آمار فروش را دارد.

عدم اطمینان مردم از اوضاع اقتصاد در اثر بحران جهانی کرونا روی فروش خانواده گلکسی اس 20 هم تاثیر منفی گذاشته است.

گلکسی نوت 10 اولترا

گوشی های سری نوت 20 با برگزاری رویداد گلکسی آنپکد در روز پانزدهم مرداد معرفی خواهند شد. احتمالا موبایل های منعطف گلکسی فولد 2 و گلکسی زد فلیپ 5G هم آن‌ها را همراهی خواهند کرد. انتظار می‌رود پیش‌فروش آن‌ها بلافاصله پس از مراسم رونمایی آغاز شود و از تاریخ 31 مرداد به قفسه فروشگاه‌ها راه پیدا کنند. البته مدل‌های منعطف شاید کمی دیرتر وارد بازار شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این موضوع قطعا برای ایران صدق نمیکنه!!