پلی استیشن 5 مشکی

آیا پلی استیشن 5 مشکی در راه است؟

اخیرا یک عکس تبلیغاتی از سونی منتشر شده که پلی استیشن 5 مشکی رنگ را نشان می‌دهد. این در حالی است که شرکت سازنده تا این لحظه هیچ اطلاعاتی از نسخه تمام مشکی کنسول PlayStation 5 منتشر نکرده است.

طرفداران قدیمی کنسول‌های سونی بدون شک از پلی استیشن 5 مشکی استقبال خواهند کرد اما آیا این نسخه واقعی است و وارد بازار خواهد شد؟

آیا پلی استیشن 5 مشکی رنگ وجود دارد؟

همان طور که بالاتر ذکر شد، اخیرا تصویری از پلی استیشن 5 منتشر شده که رنگ مشکی دارد اما بررسی دقیق‌تر این عکس نشان می‌دهد که به احتمال زیاد تقلبی است. اولین نکته، حاشیه داخلی قرمز رنگ آن است. کنسول‌های سونی همیشه از یک نورپردازی خاص آبی رنگ برای کنسول‌های خود استفاده کرده‌اند و اگر قرار باشد کنسول جدید هم به رنگ مشکی عرضه شود، بدون شک دارای حاشیه آبی خواهد بود. نکته کنجکاو برانگیز دیگر این است که اگر به حاشیه سمت راست دقت کنید، آبی رنگ است و این نشان می‌دهد که احتمالا با یک تصویر جعلی رو به رو هستیم. نسخه بزرگنمایی شده زیر، این مسئله را دقیق‌تر نشان می‌دهد. چنین چیزی که یک طرف قرمز و طرف دیگر آبی باشد، چندان منطقی نیست.

پلی استیشن 5 مشکی

علاوه بر این‌ها، لوگوی سفید سونی هم جای سوال دارد. بر اساس تمامی تصاویر و ویدیوهایی که تاکنون مشاهده کرده‌ایم، در طراحی رسمی پلی استیشن 5 شاهد یک لوگوی سفید بر روی پنل سفید داخلی هستیم، بنابر این منطقی بود که در نسخه مشکی هم لوگوی سونی در پنل داخلی، به رنگ مشکی باشد.

و در نهایت، به دسته دوال سنس (DualSense) با دقت نگاه کنید، ظاهرا پشت آن، رنگ سفید دارد (به حاشیه‌های پایین دسته توجه داشته باشید)، در حالی که جلوی دسته به طور کامل سیاه است. این نوع طراحی، سوال برانگیز و مشکوک است و یاد و خاطره تصاویر فتوشاپی از این دسته را یادآور می‌شود.

پلی استیشن 5 مشکی

عرضه پلی استیشن 5 مشکی اتفاق عجیبی نیست و شاید سونی در آینده نزدیک واقعا آن را منتشر کند اما به نظر نمی‌رسد که این تصویر، یک عکس واقعی از آن باشد. این عکس به احتمال زیاد، تلاش یکی از طرفداران برای جلب نظر سونی نسبت به عرضه رنگ مشکی کنسول است.

و اما کنسول PlayStation 5 اصلی به رنگ سیاه و سفید خواهد بود و کمتر از شش ماه دیگر، همزمان با آغاز سال نو میلادی، به صورت رسمی وارد بازار می‌شود. این کنسول از نظر سخت افزاری، دارای یک پردازنده مرکزی ذن 2 (Zen 2)، یک پردازنده گرافیکی RDNA 2، شانزده گیگابایت رم و یک حافظه اس اس دی 825 گیگابایتی است و احتمالا با قیمتی بین 499 الی 599 دلار عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قطعا مشکیشم میاد امیدوارم این چراغ ال ای دی وی شکلش در هر نسخه رنگ خاص خودش رو داشته باشه اینطوریا باندلا قشنگ تر میشن