رندر هواوی P50 پرو

رندر هواوی P50 پرو با قلم استایلوس منتشر شد

به تازگی رندر هواوی P50 پرو منتشر شده است که احتمال پشتیبانی از قلم استایلوس در محصول جدید چینی‌ها را تقویت می‌کند.

طبق گزارشات اخیر، غول بزرگ فناوری چین در حال فعالیت همزمان روی چندین پرچمدار مختلف است. سری میت ۴۰، تعدادی از پرچمداران گفته شده را در بر می‌گیرد که احتمال عرضه‌ی آن‌ها در اوایل پاییز وجود دارد. در سوی دیگر سری پی ۵۰ هواوی نیز احتمالاً در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌شود. طبق گفته‌ی مسئولان هواوی، روند تحقیقات و توسعه‌ی مرتبط با هر پرچمدار، حدود ۱۸ ماه طول می‌کشد؛ پس یعنی مراحل توسعه‌ی سری پی ۵۰، اکنون درحال سپری شدن به نظر می‌رسد.

رندر هواوی P50 پرو

طبیعتاً هرچقدر زمان تحقیق و توسعه‌ی یک محصول طولانی شود، افشای اطلاعات و جزئیات از آن، افزایش پیدا می‌کند. به تازگی یکی از منابع چینی، اقدام به انتشار رندر هواوی P50 پرو کرده است که با آنچه تاکنون دیده بودیم و انتظار داشتیم، تفاوت دارد. البته چنین رندرهایی کاملاً غیر رسمی است اما در موارد متعددی ثابت شده است که می‌توانند به واقعیت بسیار نزدیک باشند. اما طراحی به کار رفته در رندرهای مذکور بسیار جالب و قابل توجه است و قطعا ارزش پرداختن به آن‌ها وجود دارد.

در اولین نگاه می‌توان متوجه شد که با طراحی متفاوتی مواجه هستیم که شباهت چندانی به انتظارات قبلی ندارد. البته مفاهیم پایه طراحی پی ۵۰ پرو شباهت بسیاری به نسخه‌ی کنونی پی ۴۰ پرو دارد؛ اما شاهد حاشیه‌ی بسیار باریک‌تر نمایشگر هستیم و حفره‌های لنز دوربین سلفی دوگانه در پنل جلویی، کوچک‌تر شده است که می‌تواند به افزایش جذابیت بصری دستگاه، کمک بسیاری کند. در بخش پشتی بدنه، شاهد چینش مستطیلی لنزهای دوربین هستیم که به صورت افقی قرار گرفته است و با چینش عمودی لنزها در بسیاری از محصولات، مغایرت دارد. در سوی دیگر شاهد بهره‌گیری از قلم استایلوس نیز در رندر گفته شده هستیم که کنتراست رنگی با بدنه دارد. در حقیقت چینش مستطیلی افقی لنزهای دوربین و قلم استایلوس، تنها دلایلی هستند که موجب شده است این رندر، جدید محسوب شود؛ در غیر این صورت از المان‌های همیشگی طراحی سری پی در آن بهره گرفته شده است.

رندر هواوی P50 پرو

چندی پیش شاهد مصاحبه‌ی وانگ یونگانگ، مدیر بخش محصولات سری پی هواوی بودیم که از استراتژی مخصوص این شرکت برای سری پی با نام Flip It سخن گفت. طبق ادعای وی، تمرکز هواوی در سری پی، استفاده از جدیدترین دستاوردهای تیم تحقیق و توسعه‌ی گوشی‌های هوشمند است و در این راه از همکاری سایر شرکای خود نیز بهره می‌برد. او اعلام کرد که علاقه‌مندان منتظر سورپرایزهای بیشتری در سری پی ۵۰ هواوی باشند و شاید افزوده شدن قلم استایلوس نیز یکی از همین موارد به شمار برود. اما رندر هواوی P50 پرو همچنان در سطح حدس و گمان باقی خواهد ماند و گذر زمان می‌تواند صحت اطلاعات آن را تایید یا رد کند. احتمال دیگر نیز استفاده از دوربین سلفی در زیر نمایشگر است که به لطف شروع تولید انبوه شرکت Visionox محقق می‌شود. این شرکت ادعا کرده است که بسیاری از تولیدکنندگان مطرح، اقدام به ثبت سفارش برای چنین محصولاتی کرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. یه نصویر کاملا الکیه دوربین ذو نوشته ۴۸

    ولی در کل هواوی قلم رو ب سری میت راه بده عالی میشه

  2. هنوز چند ماه نشده که p40 معرفی شده…