قیمت ایران خودرو K132

قیمت ایران خودرو K132 چقدر خواهد بود؟

قیمت ایران خودرو K132 به یکی از معماهای فعلان حوزه خودرو تبدیل شده است و در همین راستا برخی از کارشناسان قیمت محصول جدید ایران خودرو را پیش‌بینی کردند.

اخیرا ایران خودرو پس از عرضه خودرو K132 به بازار، اولین تصاویر رسمی آن را منتشر کرد که در فضای مجازی قیمت‌های مختلفی برای آن پیش‌بینی شد، اما مدیرعامل این گروه خودروسازی اعلام کرد مراحل قیمت‌گذاری این خودرو در حال انجام است و هنوز قیمت قطعی آن مشخص نیست. پروژه K132 را در واقع می‌توان نسخه ایرانی پژو 301 دانست؛ خودرویی که در آن زمان حدود 95 میلیون تومان قیمت داشت، اما طی چند سال گذشته قیمت خودرو به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده است و همین موضوع پیش‌بینی قیمت پروژه K132 را دشوار کرده است.

پیش‌بینی قیمت ایران خودرو K132

اخیرا فعالان حوزه خودرو برای سایپا شاهین به عنوان محصول جدید سایپا قیمتی حدود 160 میلیون تومان را در نظر گرفته‌اند. از این رو با توجه به اینکه پروژه کی 132 به این محصول سایپا نزدیک است، می‌توان قیمتی کمی بیشتر از 160 میلیون تومان را برای آن متصور بود. در همین راستا برخی از کارشناسان حوزه خودرو بر این باورند مدل دنده‌ای پروژه کی 132 به عنوان محصول جدید ایران خودرو حدود 200 میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*