تیبا صندوق دار پلاس

تیبا صندوق دار پلاس به مشتریان تحویل داده شد + تصاویر

تحویل تیبا صندوق دار پلاس به مشتریان آغاز شد و اکنون در خیابان‌ها شاهد حضور این سدان اقتصادی آپشنال هستیم. در ادامه می‌توانید تصاویر این خودرو سایپا را مشاهده کنید.

طی سال گذشته گروه خودروسازی سایپا در طرح‌های پیش فروش خود مدل‌های آپشنال تیبا صندوق دار و تیبا 2 را به مشتریان عرضه کرد که اکنون با گذشت چند ماه سری نخست تیبا صندوق دار پلاس به مشتریان تحویل داده شده است و شاهد حضور این خودرو در خیابان‌ها هستیم.

مشخصات تیبا صندوق دار پلاس

تیبا صندوق دار پلاس

این سدان اقتصادی آپشنال از یک موتور 1.5 لیتری 8 سوپاپ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 87 اسب بخار و گشتاور 128 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس 5 سرعت دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. تیبا صندوق دار پلاس از لحاظ امکانات رفاهی و برخی بخش‌های طراحی ظاهری نسبت به مدل SX ارتقا پیدا کرده است.

تغییرات اعمال شده تیبا پلاس نسبت به تیبا SX 

تیبا صندوق دار پلاس

از تغییراتی که شرکت سایپا برای تبدیل تیبا SX به تیبا پلاس در نظر گرفته است می‌توان به جلو پنجره کرومی، سنسور پارک و دوربین عقب، آینه‌های جانبی برقی مشابه به ساینا و کوییک، قاب چراغ پلاک عقب کرومی، صندلی‌های چرم مصنوعی، دیفیوزر و زیرسپرهای جدید، برچسب Tiba Plus بر روی درهای جلو، نمایشگر لمسی، شیشه‌های عقب برقی، کف پایی و کفی صندوق چرم مصنوعی، شیشه‌های دودی عقب، سیستم ضد سرقت جدید و بلوتوث اشاره کرد.

هم‌اکنون فرایند تحویل تیبا صندوقدار پلاس به مشتریانی که آن را پیش خرید کرده بودند شروع شده و این خودرو با توجه به وضعیت کنونی بازار دارای قیمتی حدود 95 تا 99 میلیون تومان است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. انگاری بردن تزییناتی 4تا زلم زیبو وصل کردن! زشت بود زشت تر شده