تبلت گلکسی تب اس 7 پلاس سامسونگ

تبلت گلکسی تب اس 7 پلاس سامسونگ را در این رندرها ببینید

رندری از تبلت گلکسی تب اس 7 پلاس – +Samsung Galaxy Tab S7 منتشر شد که تبلت پرچمدار سامسونگ را به نمایش می‌گذارد.

انتظار می‌رود سامسونگ به زودی از دو تبلت بالارده جدید به نام‌های Galaxy Tab S7 و +Galaxy Tab S7 رونمایی کند. مدل پلاس، به فناوری ارتباطی 5G مجهز است و می‌تواند به شبکه‌های زیر 6 گیگاهرتزی 5G متصل شود. در اینجا یک نسخه‌ی وای فای از این دیوایس نیز تولید خواه شد که از یک قلم S Pen بلوتوثی پشتیبانی می‌کند و با یک کیبورد کاور عرضه می‌شود.

مشخصات فنی تبلت گلکسی تب اس 7 پلاس

تبلت گلکسی تب اس 7 پلاس سامسونگ به یک نمایشگر بزرگ 12.4 اینچی از نوع Super AMOLED و رزولوشن 1752 در 2800 پیکسل مجهز است و از چیپست اسنپدراگون 865 پلاس قدرت می‌گیرد. پیکربندی حافظه این تبلت نیز شامل 6 گیگابایت رم با 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 8 گیگابایت رم با 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی می‌شود. باتری این تبلت 10 هزار و 90 میلی‌آمپر ساعتی است و با سرعت بالای 45 وات شارژ می‌شود. دوربین‌های پشتی این دیوایس را دو حسگر 13 مگاپیکسلی با حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهد. در جلوی آن نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و مکالمات ویدیویی به کار رفته است. این رندرهای رسمی توسط ایوان بلس منتشر شده است.

رندر تبلت Galaxy Tab S7

تبلت گلکسی تب اس 7 پلاس سامسونگ

در رندری که ایوان بلس از نسخه اصلی تبلت گلکسی تب اس 7 منتشر کرده، ما می‌توانیم یک قلم S Pen و کیبورد کاور را نیز به همراه خود دستگاه مشاهده کنیم که می‌تواند شایعات پیشین را تأیید کند. این کیبورد کاور همچنین به یک تاچ پد نیز مجهز است. این تبلت به یک نمایشگر 11 اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن +QHD مجهز است. از نظر چیپست قدرت‌بخش و پیکربندی حافظه نیز تفاوتی بین این مدل با نسخه پلاس وجود ندارد. از نظر دوربین نیز این مدل با 2 حسگر 13 مگاپیکسلی به همراه حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با مدل پلاس مشابه است. فقط باتری آن با ظرفیت 7 هزار و 760 میلی‌آمپر ساعت کوچک‌تر بوده و با توان کمتر 15 وات شارژ می‌شود.

هر دو تبلت به سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2.5 مجهز هستند. رندری که از نسخه معمولی این تبلت منتشر شده، یک جفت اسپیکر را در زیر قاب در کنار پورت USB Type-C به نمایش می‌گذارد. ما حدس می‌زنیم یک جفت اسپیکر دیگر نیز در بالای قاب حضور داشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بازار فروش تبلت ها کساد شده ، کمتر کسی جای تبلت هزینه میکنه

  2. توی بازار تبلت های لوکس بعد از آیپدهای اپل سامسونگ به نظر خودم کامل ترین هستن