سامسونگ سری گلکسی اس 21

سامسونگ میخواهد از قیمت سری گلکسی اس 21 بکاهد؛ اما بهای این کار چیست؟

در حالی که همگان منتظر رونمایی از خانواده گلکسی نوت 20 سامسونگ هستند، اطلاعاتی از گوشی های سری گلکسی اس 21 – Galaxy S21 منتشر شده است؛ از جمله اسم رمز و احتمال کاهش قیمت آن‌ها!

بر اساس افشاگری تازه‌ی Ice Universe، سامسونگ گوشی های سری گلکسی اس 21 را با نام داخلی Galaxy U تولید خواهد کرد. همچنین کمپانی کره‌ای قصد دارد آن‌ها را با قیمت کمتری روانه بازار کند تا جذبه بیشتری برای خریداران داشته باشند. البته این کار، هزینه‌هایی دارد.

ظاهرا سامسونگ در اندیشه تولید یک پرچمدار با مشخصات ساده شده است. به این معنا که مدل استاندارد گلکسی S21 دارای نمایشگر فول اچ دی پلاس با نرخ ریفرش 60 هرتز خواهد بود. در قیاس با گلکسی اس 20 این یک عقب‌گرد محسوب می‌شود. بنابراین اگر کسی خواهان کیفیت بالاتری است، به توصیه این افشاگر باید به خرید گلکسی اس 21 اولترا فکر کند.

سامسونگ galaxy s21

اما این تمام ماجرا نیست؛ چون شاید به منظور کاهش بیشتر هزینه، سامسونگ قید استفاده از اسنپدراگون 875 را بزند و سری Galaxy S21 را در تمام بازارها با تراشه اگزینوس عرضه کند. البته پیش‌تر نیز شایعاتی درباره احتمال استفاده از اسنپدراگون 865 به جای 875 برای نسخه‌های قابل فروش در چین و آمریکا شنیده بودیم.

دیگر گزینه روی میز برای کاهش قیمت سری گلکسی اس 21 ، حذف شارژر از جعبه گوشی‌هاست.

معمولا افشاگری‌های آیس یونیورس از اعتبار بالایی برخوردار هستند؛ به ویژه وقتی که درباره پرچمداران سامسونگ صحبت می‌کند. سال گذشته او وجود سنسور ISOCELL GN1 را در سری گلکسی نوت 10 درست پیش‌بینی کرد. حتی این افشاگر، تجهیز گوشی شیائومی می میکس آلفا به نمایشگر دورتادور را نیز پیش‌بینی کرده بود.

تعداد مدل‌های سری گلکسی اس 21 سامسونگ

ظاهرا در زمستان آینده هم شاهد رونمایی از سه مدل گلکسی S21 خواهیم بود. اما نکته جذاب در مورد اعضای این خانواده، احتمال وجود دوربین سلفی زیر نمایشگر و دوربین اصلی 150 مگاپیکسلی است. حسگر اثر انگشت اولتراسونیک درون صفحه‌ای (نسل سوم فناوری کوالکام) را هم به آن‌ها اضافه کنید.

انتظار می‌رود Galaxy S21 و هم‌قطارانش در سه ماهه نخست سال آینده میلادی از راه برسند؛ ولی پیش از آن‌ها باید به استقبال سامسونگ گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا برویم که در تاریخ 15 مرداد معرفی خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. یعنی حاضر نیست از سودش کم کنه باید کیفیت و پایین بیاره

  2. سامسونگ خیلی از اپل اسکی می‌ره

  3. می‌خواد راه شیایومی و پیش بگیره الان فهمیده چقدر رو گوشیا کشیده

  4. نه شارژر داره نه هندزفری 😐

  5. هرچقدر هم کاهش بده باز تو کشور ما گرونه

  6. سامسونگ در واقع حتی اگه شارژر حذف کنه یا اینکه بعدها هندزفری حذف کنه هیچ ضرری متوجه اش نشده
    سامسونگ حقه باز با این ریسک با یه تیر دو نشون زده
    حذف شارژر باعث کاهش قیمت 100دلاری یا 150دلاری گوشی میشه و از اون طرف کاربر مجبوره شارژر براش بخره که باز همون اش همون کاسه
    در واقع اینجا گوشی با شارژر سامسونگ کاهش قیمت نداشته فقط کاربر خر فرض کرده