ساندبار GX ال جی

با ساندبار GX ال جی آشنا شوید

ساندبار GX ال جی قادر است صدایی فوق‌العاده را ارائه دهد و به تلویزیون های OLED سری GX Gallery نیز اتصال بی‌نقصی خواهد داشت.

ال جی الکترونیکس جدیدترین سری ساندبار خود را رونمایی کرد که باهدف ارائه تجربه سرگرمی خانگی استثنائی طراحی گردیده و از نظر طرح و کاربرد، هماهنگی کامل و بی‌نقصی با تلویزیون‌های اعلای این شرکت دارد. ساندبار GX ال جی باعرضه کیفیت صدای عالی، قابلیت‌های پیشرفته و ظواهر زیبایی‌شناسانه خود، به‌گونه‌ای طراحی‌شده که مکملی خارق‌العاده برای تلویزیون های OLED سری Gallery ال جی باشد که برنده جوایز متعددی هم شده‌اند.

آشنایی با ساندبار GX ال جی 

ساندبار GX ال جی

ازنظر بصری، ساندبار GX همراه و همدمی درخور و عالی برای تلویزیون‌های هنرمندانه OLED سری Gallery ال جی است. هنگام استفاده از این ساندبار شما با انعطافی حداکثری درروش استفاده روبرو هستید، زیرا می‌تواند مستقیما روی دیوار در زیر تلویزیون نصب شود، یا اینکه روی پایه فولادی مستحکمی سوار شود که درون جعبه محصول قرار دارد.  ساندبار GX با ارتفاع ۱۵ و عرض ۱۴۴.۶ و ضخامت ۳.۲۵ سانتی‌متری، کاملا همسان با عرض و ضخامت و نمای ظاهری تلویزیون ۶۵ اینچی سری GX Gallery ال جی طراحی شده است. کانسپت طراحی محصولات سری gallery ال جی بر فلسفه عرضه یک سیستم تلویزیونی کامل استوار است که می‌تواند با هماهنگی هرچه بیشتر با هر فضایی همراه شود. مفهوم مورد توجه طراحان ال جی بر پایه «ارتقای‌ ارزش مکانی» بنا گردیده است.

ساندبار GX ال جی

ساندبار GX ال جی به لطف استفاده از Dolby Atmos و  DTX:S کیفیت صدای سه‌بعدی فوق‌العاده عالی را ارائه می‌کند. این اسپیکر با تکنولوژی Dolby Vision سازگار است و با همراهی تلویزیون‌های 4K، تماشای بهترین کیفیت صدا و تصویر واقعا سینمایی را در خانه امکان‌پذیر می‌سازد. ساب‌ووفرهای عرضه‌شده به همراه این ساندبار که به شکل بی سیم به آن متصل می‌شوند، امکان پخش باس فرکانس پایین را در هر بخش اتاق ممکن می‌سازند و همچنین با خرید جداگانه کیت اسپیکر بیسیم پشتی (مدل SPK8) ال جی صدایی قدرتمند‌تر و حس فراگیری عالی‌تری را تجربه خواهید کرد.

ساندبار GX ال جی

این ساندبار با ارتقا سهولت کاربری، امکانات ارتباطی آسان همچون پشتیبانی از کانال بازگشتی صدای بهبود یافته (eARC) و بلوتوث را ارائه می‌کند. با بهره‌گیری از پهنای باند بالاتر eARC، غنای کامل فرمت‌های صوتی رزولوشن بالایی همچون Dolby True HD و DTS Master Audio را درک خواهید نمود و در کنار آن با استفاده از بلوتوث امکان اتصال باکیفیت بالا به اسمارت‌فون و تبلت‌ها را نیز در اختیاردارید.

ساندبار GX ال جی

علاوه بر این، ساندبار GX ال جی موفق به کسب گواهی Hi-Res Audio هم گردیده که امکان پخش صدای 24bit/96kHz را بدون افت کیفیت و بانشاط و ظرافت هر چه بیشتر امکان‌پذیر می‌سازد. این اسپیکر هنگام پخش فایل‌های صوتی رزولوشن بالا یا تبدیل فرمت‌های صوتی مرسوم، صدایی با جزئیات بسیار زیاد و کاملاً طبیعی تولید می‌کند. تکنولوژی AI Sound Pro ال جی که در این محصول به کار رفته، به صورت خودکار به تحلیل و اعمال بهترین تنظیمات صوتی بر اساس محتوا می‌پردازد تا همیشه بهترین لذت شنیداری ممکن را برای‌تان فراهم آورد.

ساندبار جدید LG GX طی ماه جاری میلادی در اروپا، آمریکای شمالی، آسیا و دیگر بازارهای منتخب عرضه خواهد شد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*