موتورولا وان فیوژن پلاس

بررسی ویدیویی موتورولا وان فیوژن پلاس

موتورولا وان فیوژن پلاس با مشخصات و قیمت مناسب وارد بازار شده است. در ادامه، ویدیوی بررسی مشخصات و ویژگی‌های +Motorola One Fusion را مشاهده می‌کنید.

موتورولا وان فیوژن پلاس – Motorola One Fusion Plus دومین گوشی این برند با دوربین سلفی پاپ آپ یا جهنده و یک میان رده کارآمد است که در ماه گذشته با قیمت 339 دلار روانه بازار جهانی شد. این گوشی مشخصات و امکانات مناسبی نسبت به قیمتش دارد که از جمله آنها می‌توان به چیپست 8 نانومتری اسنپدراگون، دوربین پشتی چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و باتری پرظرفیت اشاره کرد. وان فیوژن + در رنگ‌های سفید و آبی به بازار عرضه می‌شود.

بدنه پلاستیکی، نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD با وضوح 2340 در 1080 پیکسل و پشتیبانی از اچ دی آر 10، سیستم عامل اندروید 10، تراشه 8 نانومتری اسنپدراگون 730، پردازشگر گرافیکی آدرنو 618، شش گیگابایت رم، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 128 گیگابایت از نوع UFS 2.1، بلوتوث 5.0، حسگر اثر انگشت در قاب پشتی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 15 واتی از جمله ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شود.

موتورولا وان فیوژن + همچنین به دوربین چهارگانه شامل لنزهای 64 مگاپیکسلی استاندارد، 8 مگاپیکسلی فوق عریض یا اولترا واید، 5 مگاپیکسلی ماکرو و حسگر تشخیص عمق میدان 2 مگاپیکسلی مجهز شده و دوربین پاپ آپ یا جهنده 16 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی در نظر گرفته شده است. در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی این گوشی موتورولا را در گجت تی وی مشاهده کنید و با مشخصات، امکانات و ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی بررسی موتورولا وان فیوژن پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خر همونه پالونش عوض شده 😐

  2. خاک تو سرت موتورلا با این سخت افزار و قیمتگذاریه مزخرفت!

  3. چقد گوشی با 665 معرفی کرد امسال!