گوشی گوگل Pixel 4a

تصویر گوشی گوگل Pixel 4a به طور تصادفی لو رفت!

تصویری از گوشی گوگل Pixel 4a روی وب‌سایت کانادایی کمپانی سازنده قرار گرفت. این رندر رسمی، بخش زیادی از طراحی پیکسل 4 ای را آشکار کرده است.

ظاهرا قرار بود گوگلِ کانادا عکسی از روتر مش Nest WiFi را روی پیج فروش خود قرار دهد که به اشتباه، تصویر گوشی گوگل Pixel 4a را منتشر کرد. البته پیش‌تر هم رندرهای غیر رسمی این دستگاه را دیده بودیم؛ ولی حالا باید طراحی آن را تایید شده بدانیم.

گوگل پیکسل 4 ای

گوگل پیکسل 4 ای دارای یک دوربین سلفی است که درون حفره نمایشگر جای می‌گیرد. تک دوربین پشتی هم با یک فلاش و حسگر اثر انگشت همراهی می‌شود. می‌دانیم که جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در این گوشی وجود دارد.

در این عکس، تاریخ درج روی نمایشگر دستگاه، دوازدهم ماه مه است؛ پس یعنی واقعا گوگل قصد معرفی آن را در کنفرانس سالانه I/O داشت که به علت شیوع ویروس کرونا لغو شد. با وجود این، در هفته‌های اخیر تاییدیه‌های مختلفی برای آن صادر شده و شاید این بار فاصله زیادی تا رونمایی نداشته باشد. البته برخی شایعات هم از معرفی و عرضه‌ی آن در اوایل پاییز حکایت دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. حرف خاصی برای گفتن نداره 😐

  2. پکیج خوبیه ولی نه عالی نسبت به قیمت.بدی پیکسلا اینه که ویژگی خاصی ندارن.یه زمانی اندروید خالص ویژگی خاصشون بود ولی اینم برای سال اول خاص حساب میشه نه سالهای بعد.رادار شناسایی چهره بد نبود اگر گند نمیزد بهش و در کنارش یه اثر انگشت هم میگذاشت‌دوربیناش هم خوبن ولی دیگه مثل قبل عالی حساب نمیشن که البته این مورد دایلش پیشرفت فوق العاده شرکتای دیگست و گوگل یه طورایی داره عقب میفته.در کل اگر طمع رو کنار بزاره میتونه رقابت کنه وگرنه نمیتونه سهم قابل توجهی از بازار بگیره.