گوشی گلکسی Fold 2 سامسونگ

جزئیاتی از گوشی گلکسی Fold 2 سامسونگ منتشر شد

جزئیات جدیدی از گوشی گلکسی Fold 2 سامسونگ فاش شد. این گوشی انعطاف‌پذیر پنجم آگوست در کنار گوشی‌های سری نوت 20 رونمایی می‌شود.

گوشی گلکسی Fold 2 سامسونگ نسل جدید گوشی منعطف گلکسی فولد خواهد بود که اخیراً شایعاتی در مورد آن شنیده می‌شود. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد این دیوایس از یک نمایشگر اصلی با ابعاد 7.7 اینچی بهره می‌برد که یک لایه شیشه‌ای فوق باریک (UTG) از آن محافظت می‌کند و نرخ رفرش 120 هرتزی را ارائه می‌کند. نمایشگر بیرونی این گوشی نیز 6.23 اینچی است.

یک دوربین 10 مگاپیکسلی در قاب جلویی گوشی منعطف بعدی سامسونگ قرار گرفته است، در حالی که دوربین سه‌گانه متشکل از دو دوربین 12 مگاپیکسلی و یک دوربین 64 مگاپیکسلی را می‌توان روی قاب پشتی آن یافت. علاوه بر این، گلکسی فولد 2 از شارژ بی‌سیم 15 وات بهره می‌برد،‌ در حالی که با توان 25 وات به صورت سیمی شارژ می‌شود و از یک جفت باتری با ظرفیت کلی 4،365 میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد. در قلب تپنده‌ی گوشی سامسونگ چیپست اسنپدراگون 865 پلاس است که 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کند.

گوشی گلکسی Fold 2 سامسونگ

در حالی که سامسونگ قصد دارد از چندین گوشی هوشمند و گجت جانبی در رویداد Galaxy Unpacked که پنجم آگوست برگزار می‌شود رونمایی کند، اما یکی از آن‌ها که نباید به هیچ عنوان دیدنش را از دست داد گلکسی فولد 2 است. بدیهیست که در این رویداد در کنار نسل جدید گلکسی فولد از دو گوشی سری گلکسی نوت 20، نسخه 5G گلکسی زد فلیپ، تبلت‌های سری گلکسی تب اس 7، ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 و ایرفون‌های بی‌سیم گلکسی بادز نیز رونمایی خواهد شد.

قطعاً تا آن تاریخ اطلاعات بیشتری از فولد 2 به دست ما خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*