گوشی گلکسی فولد 2

گوشی گلکسی فولد 2 با توان 25 وات شارژ‌ خواهد شد

یک رگولاتوری تأیید کرده است که گوشی گلکسی فولد 2 سامسونگ – Samsung Galaxy Fold 2 با فناوری شارژ سریع 20 وات همراه خواهد بود

سامسونگ خودش را آماده‌ی رونمایی از دومین نسل گوشی منعطف تاشو خود می‌کند. به تازگی گوشی گلکسی فولد 2 موفق به کسب تأییدیه  از رگولاتوری چینی 3C شده است که پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات در آن را تأیید می‌کند. فهرستی که در زیر می‌بینید، مربوط به این گوشی با شماره مدل SM-F9160 است. این فهرست همچنین می‌تواند پشتیبانی گوشی تاشو جدید سامسونگ از اینترنت موبایل 5G را نیز تأیید می‌کند.

تجهیز گوشی گلکسی فولد 2 به فناوری شارژ 25 وات

گوشی گلکسی فولد 2

البته شارژ سریع 25 وات چیز جدیدی برای سامسونگ نیست. ما اولین بار این فناوری را به همراه گوشی گلکسی اس 10 5G که فوریه سال 2019 عرضه شد، دیدیم. سپس آن‌ها به سری نوت 10 نیز راه یافتند و اکنون به استانداردی برای فناوری شارژ گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی سامسونگ تبدیل شده است. این درحالیست که برخی از گوشی‌های این شرکت اکنون از فناوری شارژ سریع 45 وات نیز پشتیبانی می‌کنند، اما شارژری که بتواند از چنین توانی پشتیبانی کند، در داخل جعبه این گوشی‌ها قرار ندارد.

25 وات، پیشرفت بزرگی نسبت به اولین نسل گلکسی فولد محسوب می‌شود. آن با توان فقط 25 وات به صورت سیمی و ‌بی‌سیم شارژ می‌شد و شارژ بی‌سیم معکوس 9 وات را نیز ارائه می‌کرد.

انتظار می‌رود این دستگاه جدید از دوریین‌هایی جدیدف چیپست اسنپدراگون 865 کوالکام و یک نمایشگر نواری مخصوص نوتیفیکیشن‌ها، مانند آنچه در گلکسی زد فلیپ دیده‌ایم برخوردار باشد. به ادعای منابع، این گوشی در تاریخ 5 آگوست همراه دیگر گوشی‌های جدید سامسونگ از جمله خانواده گلکسی نوت 20 و نسخه 5G گلکسی زد فولد رونمایی می‌شود، اما به صورت محدود از ماه دسامبر وارد بازار خواهد شد. همچنین شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد یک نسخه لایت از گوشی تاشو خود را به نام گلکسی فولد لایت، با قیمتی ارزان‌تر نسبت به نسخه اصلی آن رونمایی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به به بنازم :)) بنازم به این سامسونگ

    درد و بلاش بخوره تو سره هرچی آیفون و اپل