گوشی گلکسی اس 21 اولترا

گوشی گلکسی اس 21 اولترا به نمایشگر غول پیکر 7.1 اینچی تجهیز می‌شود

بر اساس جدیدترین شایعات، گوشی گلکسی اس 21 اولترا – Samsung Galaxy S21 Ultra به یک نمایشگر غول پیکر 7.1 اینچی تجهیز خواهد شد.

بسیاری از شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند هنوز هم به کاربرانی که به گوشی‌های متوسط و کوچک علاقه‌دارند، اهمیت می‌دهند. به طور مثال سامسونگ گلکسی اس 20 معمولی را با یک نمایشگر 6.2 اینچی عرضه کرد، در حالی که مدل اولترا آن از یک نمایشگر 6.9 اینچی برخوردار است. ولی ظاهراً قرار نیست همین روند با گوشی‌های سری Galaxy S21 ادامه پیدا کند.

اکنون منابع چینی ادعا می‌کنند که فرقی نمی‌کند سامسونگ چه زمانی بخواهد نسل آینده گوشی‌های پرچمدار خود، گلکسی اس 21 یا گلکسی اس 20 را طراحی کند، آن‌ها از هم اکنون در مورد اندازه‌ی نمایشگر این خانواده تصمیم گرفته است. اگر شایعات واقعیت داشته باشد، باید منتظر گوشی‌های بسیار بزرگی باشیم.

ابعاد نمایشگر گوشی گلکسی اس 21 اولترا

اندازه‌ی نمایشگر مدل معمولی این خانواده 6.9 اینچی است. دومین مدل آن 7 اینچی بوده و گوشی گلکسی اس 21 اولترا نیز از یک نمایشگر 7.1 اینچی بهره‌مند خواهد شد.

صحبت از خانواده گلکسی اس 21 شد، سامسونگ شاید چیپست اگزینوس 1000 خود را جایگزین چیپست گران قیمت اسنپدراگون 875 کوالکام کند. این می‌تواند هزینه‌ها را کاهش داده و باعث جلوگیری از افزایش قیمت نهایی دیوایس شود. گزارش‌ها حاکی از توسعه‌ی این تراشه بر بستر پردازش 5 نانومتری است. علاوه بر این، پردازشگر گرافیکی آن نیز با همکاری سامسونگ و AMD Radeon طراحی خواهد شد.

در حالی که رسانه‌ها انتظار دارند سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی نوت 20 خودش را در ماه آگوست عرضه کند، این پرچمداران سری اس در سال آینده وارد بازار خواهند شد. اطلاعات پراکنده‌ای از آن‌ها در فضای مجازی وجود دارد. این مرتبه جدیدترین اطلاعات توسط یک افشاگر به نام Ice Universe در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است. به نقل از این منبع، گوشی‌های سری S21 تحت کدنام “Galaxy U” در دست توسعه است. سامسونگ قصد دارد این خانواده را با قیمت پایین‌تری در اختیار مشتریان قرار دهد. قطعاً کاهش قیمت برای مشتریان جذاب است، اما سامسونگ مجبور به انجام این کار است.

سامسونگ به شدت دنبال ساخت یک پرچمدار با امکاناتی ساده است. به همین خاطر نسخه پایه گلکسی S21 می‌تواند به یک نمایشگر فول اچ دی پلاس با نرخ رفرش اندک 60 هرتزی مجهز باشد. اگر این را با گلکسی اس 20 مقایسه کنیم، یک گام رو به عقب محسوب می‌شود. بنابراین پیشنهاد می‌شود کاربران برای تجربه قابلیت‌های مدرن‌تر و قدرتمندتر، مدل اولترا گلکسی اس 21 را خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*