گوشی لنوو لژیون پرو

تصاویر و اطلاعات امیدوارکننده گوشی لنوو لژیون پرو ؛ خبرهای خوب برای گیمرها

جدیدترین تصاویر و اطلاعاتی که از گوشی لنوو لژیون پرو – Lenovo Legion Pro منتشر شده، ما را کاملاً نسبت به این گوشی گیمینگ امیدوار کرده است.

چندین ماه است که چرخه‌ی انتشار شایعات داغ گوشی لنوو لژیون پرو آغاز شده و کمتر از یک هفته دیگر تا رونمایی از این گوشی گیمینگ باقی مانده است. امروز سرانجام شاهد انتشار رندرهایی رسمی و اطلاعاتی جذاب از این گوشی بودیم. کمپانی لنوو اکنون تأیید کرده است که این گوشی به یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی مجهز است. این دوربین سلفی می‌تواند به عنوان یک ابزار برای تشخیص چهره نیز استفاده شود. اگرچه می‌توانید برای باز کردن قفل گوشی از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز استفاده کنید.

در وسط قاب پشتی، سیستم دوربین دوگانه‌ای حضور پیدا کرده است و ماژول فلاش دوگانه LED نیز در نزدیکی لوگو Legion دیده می‌شود. شرکت لنوو در گوشی لنوو لژیون پرو از سیستم صوتی قدرتمندی با اسپیکر دوگانه و چهار دکمه‌ی ماشه‌ای (دو دکمه در راست و بالا و دو دوکمه در چپ و پایین) استفاده کرده است. نمایشگر این گوشی از نوع OLED است و نرخ رفرش 144 هرتزی را ارائه می‌کند، اما این تمام امکانات جذاب مخصوص گیمرها نیست.

از دیگر مشخصات گوشی Lenovo Legion Pro می‌توان به چیپست اسنپدراگون 865 پلاس و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 90 هرتزی اشاره کرد که در عرض چند دقیقه شارژ گوشی را از 0 به 100 می‌رساند. لنوو می‌گوید این نخستین گوشی گیمینگ جهان است که از چیپست “+Snadragon 865” قدرت می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*