تویوتا کرولا اپکس ادیشن 2021

تویوتا کرولا اپکس ادیشن 2021 معرفی شد

پکیج اسپورت خودرو تویوتا کرولا اپکس ادیشن 2021 – 2021 Toyota Corolla Apex edition با امکانات و ظاهری اسپورت رسماً معرفی شد.

تویوتا کرولا اپکس ادیشن 2021 معرفی شد. این خودرو البته مانند کمری و آوالون بر پایه‌ی پلتفرم TRD تویوتا نیست، اما یک جفت بهسازی ظاهری با تنظیمات شاسی و تعلیق محکم‌تر را شمال می‌شود.

پکیج اپکس ادیشن منصر به مدل‌های کرولا SE و XSE مدل 2021 است. مدل SE یک گیربکس شش سرعته دستی را شامل می‌شود، اما تویوتا در مدل XSE از یک گیربکس CVT استفاده کرده است. پیشرانه‌ی این خودرو نیز 2 لیتری 4 سیلندر با توان تولید 169 اسب بخار است.

تویوتا کرولا اپکس ادیشن 2021

اکثر تغییرات ظاهری به بخش جلویی تویوتا کرولا برمی‌گردد. اپکس ادیشن جلوپنجره‌ای بازطراحی شده را دریافت کرده است و کیت بدنه‌ی آن نیز جدید است. به گفته‌ی خود تویوتا، کاورهای چراغ مه شکن، اسپویلر جلو، درهای جانبی و دیفیوزر پشتی برای شکستن باد بهینه شده‌اند. اسپویلر پشتی نیز جدید شده و کاملاً اسپورت شده است.

اما تغییرات در سیستم تعلیق این خودرو نیز به هرچه اسپورت‌تر شدن ظاهری آن کمک کرده است. تویوتا کرولا اپکس ادیشن 2021 اکنون فنرهای جدیدی را دریافت کرده که 0.6 اینچ کوتاه‌تر از نسخه معمولی هستند. در عین حال سرعت واکنش آن‌ها افزایش پیدا کرده تا پایداری و فرمان‌پذیری بیشتر شود. شما همچنین می‌توانید یک جفت کمک فنر جدید با واکنش بازگشت داخلی را نیز در اینجا بیاید که می‌تواند با ارتفاع کمتر خودرو مطابقت پیدا کند. کرولا همیشه برای اطمینان و راحتی در رانندگی مشهور بوده است، اما هیچکس از آن انتظار رانندگی اسپورت را نداشته است. اما اکنون مدل اپکس ادیشن آن می‌تواند مناسب کسانی باشد که به دنبال خرید یک خودرو اسپورت هستند.

به صورت استاندارد رینگ‌های آلومینیومی مشکی 18 اینچی در زیر این خودرو قرار گرفته، یک سیستم اگزوز کت‌بک، سیستم چرخ‌های الکترونیکی و سر اگزوز 3.5 اینچی با جنس فولاد ضد زنگ نیز به این نسخه اسپورت اضافه شده است.