گوشی Galaxy Z Fold 2

تیزر جدید سامسونگ به معرفی گوشی Galaxy Z Fold 2 اشاره دارد

سامسونگ با انتشار یک تیزر ویدیویی کوتاه، رونمایی از گوشی منعطف Galaxy Z Fold 2 در مراسم آنپکد را به طور تلویحی تایید کرد. پس گلکسی زد فولد 2 هم در تاریخ 15 مرداد معرفی می‌شود.

هفته گذشته گزارشی منتشر شد که رونمایی از گوشی Galaxy Z Fold 2 در روز پنجم اوت (15 مرداد) را رد می‌کرد. به تازگی اما یک منبع مطلع، از معرفی آن در همین تاریخ خبر داد؛ با این توضیح که عرضه‌ی این موبایل منعطف به ماه اکتبر موکول خواهد شد. حالا ظاهرا تیزر جدید سامسونگ نیز به همین موضوع اشاره دارد.

سامسونگ گلکسی زد فولد 2

این ویدیوی 13 ثانیه‌ای مشابه تیزر دیگری است که پیش‌تر کمپانی کره‌ای منتشر کرده بود؛ ولی قطره‌ی برنز رنگِ ویدیوی اورجینال، در اینجا جای خود را به یک شی پروانه‌مانند می‌دهد. اگر به یاد داشته باشید، والپیپر گلگسی فولد هم طرحی از یک پروانه بود و این نشان می‌دهد که جانشین نخستین موبایل منعطف سامسونگ در راه است.

مشخصات گوشی Galaxy Z Fold 2

انتظار می‌رود این دستگاه دارای یک نمایشگر داخلی 7.59 اینچی از نوع آمولد با وضوح 2213 در 1689 پیکسل و نرخ ریفرش 120 هرتز باشد. برای نمایشگر خارجی هم سایز 6.23 اینچ پیش‌بینی می‌شود.

سامسونگ گلکسی زد فولد 2 باید از تراشه اسنپدراگون 865 پلاس قدرت بگیرد و حداکثر 12 گیگ رم با 512 گیگ حافظه داخلی داشته باشد. دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و باتری 4356 میلی‌آمپر ساعتی، دیگر مشخصات احتمالی آن هستند.

احتمالا در مراسم آنپکد علاوه بر این گوشی منعطف و اعضای خانواده گلکسی نوت 20 سامسونگ، شاهد رونمایی از گلکسی زد فلیپ 5G و گلکسی بادز لایو هم خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. باز مثل فولد گند نزنی 😐

  2. فقط مثل گلکسی فولد نشه🙄🤦‍♂️