طراحی سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا

طراحی سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا در یک رندر 360 درجه به نمایش درآمد

ایوان بلس در افشاگری تازه‌ی خود، طراحی سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا – Samsung Galaxy Note20 Ultra را با انتشار یک رندر 360 درجه به تصویر کشید.

اخیرا سامسونگ از معرفی 5 دستگاه جدید در مراسم آنپکد پانزدهم مرداد خبر داد. یکی از آن‌ها باید Galaxy Note20 Ultra باشد که در تصویر متحرک زیر با رنگ میستیک برنز خودنمایی کرده است. در طراحی سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا لبه‌های خمیده‌ی نمایشگر و حاشیه‌های بسیار باریک آن جلب توجه می‌کند؛ چیزی که در گلکسی اس 20 اولترا هم دیده بودیم.

همچنین یک مجموعه دوربین سه‌گانه در پشت دستگاه وجود دارد که احتمالا متشکل از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک دوربین زوم پریسکوپی و یک دوربین فوق عریض خواهد بود. این دوربین پریسکوپی، مختص مدل‌های Ultra است.

اما علاوه بر این پرچمدار، انتظار می‌رود سامسونگ در تاریخ 5 اوت از گوشی های منعطف گلکسی زد فولد 2 و گلکسی زد فلیپ 5G، تبلت های سری گلکسی تب اس 7، ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 و گجت صوتی گلکسی بادز لایو هم رونمایی کند.

همان‌طور که در تصاویر لو رفته و کم‌کیفیت بالا می‌بینید، ظاهرا یک ویژگی مشترک بین همه محصولات جدید سامسونگ وجود دارد: رنگ برنزی!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. طراحی پشت اصلا خوب نیست 😐 انتظارم از سری نوت خیلی بالاتر بود خودم نوت ۸ دارم

  2. سایت گجت نیوز روی مرورگرهای موبایل فیلتر است . بیشتر روی مرورگر اپرا

  3. چرا سایتتون فیلتر ؟؟ فقط با فیلترشکن باز میشه

  4. قیمت نجومیییییییی

  5. ضخامت دوربین خیلی نیست خوبه 🤔

  6. اینو باید دو دستی بگیری چخبره بابا مگه تلویزیونه

  7. صفحه نمایش تخته تخته🙄