گلکسی نوت 10 پلاس

آیا خرید گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس هنوز هم منطقی است؟

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس گوشی قدرتمند، بزرگ و گران قیمتی است که در سال گذشته به بازار عرضه شده، اما آیا هنوز هم خرید این فبلت پرچمدار منطقی است؟

یک سال پیش و در مرداد 98 بود که شرکت سامسونگ از گوشی های سری نوت 10 رونمایی کرد. گلکسی نوت 10 پلاس – Samsung Galaxy Note 10 Plus بزرگترین گوشی سامسونگ از نظر ابعاد است و قابلیت‌های بسیار زیاد و مشخصات قدرتمندی دارد. طراحی زیبا، نمایشگر بزرگ و باکیفیت و بدون حاشیه، قلم نوآورانه، دوربین بسیار باکیفیت، سخت افزار بالارده و قدرتمند و باتری پرظرفیت با شارژ فوق سریع از جمله ویژگی‌های رقابتی این فبلت محبوب به شمار می‌روند.

سری نوت سامسونگ همیشه جزو قوی‌ترین و کامل‌ترین گوشی های پرچمدار بازار محسوب می‌شوند و در مورد +Galaxy Note 10 نیز ما با بزرگترین، قدرتمندترین و گران‌ترین گوشی نوت سامسونگ روبه‌رو هستیم. گلکسی نوت 10 پلاس با قیمت 1100 دلار روانه بازار جهانی شد و اکنون قیمت آن به 950 دلار کاهش پیدا کرده، اما سوال اینجاست که اکنون با گذشت یک سال از عرضه این گوشی، آیا هنوز هم خرید آن با چنین قیمتی منطقی است؟

مشخصات +Galaxy Note 10

بدنه شیشه‌ای با پوشش گوریلا گلس 6 و رنگ‌های جذاب، استاندارد IP68 برای محافظت در برابر آب و گردوغبار، نمایشگر 6.8 اینچی دینامیک امولد با وضوح 3040 در 1440 پیکسل، سیستم عامل اندروید 9 قابل ارتقا به اندروید 10، تراشه 7 نانومتری اگزینوس 9825 یا اسنپدراگون 855 (بستگی به بازار عرضه)، پردازنده 8 هسته‌ای، پردازشگر گرافیکی آدرنو 640 یا Mali-G76 MP12، دوازده گیگابایت رم، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 256 یا 512 گیگابایت از نوع UFS 3.0، بلوتوث 5.0، حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر و باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 45 واتی از جمله ویژگی‌های سامسونگ گلکسی Note 10+ محسوب می‌شوند.

این گوشی گران قیمت و بزرگ سامسونگ همچنین از دوربین چهارگانه شامل لنزهای 12 مگاپیکسلی استاندارد، 12 مگاپیکسلی تله فوتو، 16 مگاپیکسلی فوق عریض و حسگر تشخیص عمق میدان 0.3 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی بهره می‌برد. قلم استایلوس S Pen هم جزو مهم‌ترین ابزار همراه این گوشی به حساب می‌آید که اکنون به اوج کارایی خود رسیده و قابلیت‌های بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در ادامه با یک ویدیو در گجت تی وی، ارزش خرید گوشی سامسونگ +Galaxy Note 10 را بررسی می‌کنیم.

ویدیوی ارزش خرید سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. گوشی نوت 10 پلاس بسیار گوشی خوبیه ولی نه با این قیمت فعلی . خیلی گرون شده

  2. لطفا دیدگاه قبلی بنده را پخش نکنید . فکر کردم موضوع راجع به نوت 20 است . ممنونم

  3. هر کی بتونه بخره مبارکش باشه . ولی تو این گرونی و وضعیت نابسامان ارز و هزینه هنگفت رجیستری و غیره و ذالک ، خرید موبایل بالای 20 میلیون مقرون بصرفه نیست ( هرچند نوت 20 بالای 30 میلیون قیمت خواهد داشت) و باتوجه باینکه آپدیت های سامسونگ نهایتش 2 ساله