ساعت هوشمند TicWatch Pro 4G

کالبدشکافی ساعت هوشمند TicWatch Pro 4G ؛ ساعتی با دو نمایشگر!

ساعت هوشمند TicWatch Pro 4G از دو نمایشگر و قابلیت اتصال 4G بهره می‌برد. در ادامه، ویدیوی کالبدشکافی تیک واچ پرو را مشاهده می‌کنید.

این روزها ساعت های هوشمند یا اسمارت واچ‌ها بین کاربران محبوب شده‌اند و مدل‌های متنوعی از برندهای مختلف در بازار موجود است. ساعت هوشمند تیک واچ پرو – TicWatch Pro به دلیل برخورداری از نمایشگر دوگانه شهرت پیدا کرده است. در این گجت پوشیدنی جذاب،‌ یک صفحه نمایش لمسی امولد مانند دیگر ساعت‌های مجهز به سیستم عامل وجود دارد و به همراه آن شاهد حضور یک صفحه نمایش همیشه روشن هم هستیم که در زمان خاموش بودن صفحه نمایش اصلی، اطلاعات مربوط به زمان و شمارش گام‌ها را ارائه می‌کند.

Mobvoi Ticwatch Pro 4G جانشین تیک واچ پرو است که از طراحی مشابهی با آن بهره می‌برد، اما سخت افزار و رابط کاربری آن بهبود پیدا کرده است. باتری 415 میلی‌آمپرساعتی با شارژر 4 پین مغناطیسی، بند 22 میلی‌متری قابل تعویض با روکش سیلیکونی، چیپست اسنپدراگون Wear 2100، حافظه داخلی 4 گیگابایت، رم 1 گیگابایت، اتصال 4G/LTE به همراه بلوتوث و NFC، استاندارد IP68 برای محافظت در برابر نفوذ آب، سازگاری با اندروید و iOS، سنسورهای ضربان قلب، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، نور محیط و جی پی اس از دیگر ویژگی‌های این اسمارت واچ منحصر به فرد محسوب می‌شوند.

اما اکنون قصد داریم این ساعت هوشمند دو نمایشگره را کالبدشکافی کنیم تا ببینیم در دل این گجت پوشیدنی جالب چه می‌گذرد. در ادامه با یک ویدیو در گجت تی وی نگاهی به ویژگی‌های ساعت هوشمند TicWatch Pro 4G می‌اندازیم و پس از آن می‌توانید کالبدشکافی این دستگاه را مشاهده کنید.

ویدیوی کالبدشکافی ساعت هوشمند TicWatch Pro 4G

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*