جشنواره تبلیغات ایران

جوایز متعدد همراه اول در جشنواره تبلیغات ایران

اپراتور همراه اول موفق شد در پنجمین دوره جشنواره تبلیغات ایران که روز یکشنبه 5 مرداد 99 برگزار شد، جوایز متعددی را از آن خود کند.

روز یکشنبه 5 مرداد 99 پنجمین دوره جشنواره تبلیغات ایران با هدف معرفی برترین آثار و آگهی‌های تبلیغاتی یکسال گذشته برگزار شد که طی این جشنواره شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف موفق شدند در بخش‌های مختلف جوایزی چون شاهین‌های طلایی، نقره‌ای و برنزی را از آن خود کنند.

5 جایزه برای همراه اول در جشنواره تبلیغات ایران

جشنواره تبلیغات ایران

جشنواره تبلیغات ایران با شعار خلاقیت، اثربخشی تبلیغات و حق انتخاب مشتری برگزار شد که در این جشنواره جمعی از اساتید و صاحب‌نظران حوزه تبلیغات کشور نیز حضور داشتند. همچنین در این جشنواره همراه اول توانست 5 جایزه از جوایز بخش اصلی را کسب کند. آثاری که شرکت ارتباطات سیار ایران به این جشنواره فرستاده شده بود، پس از اینکه توسط کمیته داوران مورد ارزیابی قرار گرفت، در پنج بخش حائز رتبه و مستحق دریافت شاهین شد.

این اپراتور تلفن همراه توانست در بخش‌های تبلیغات دیجیتال (ویدیوی تبلیغاتی)، تبلیغات حمایتی و ترویج فروش علاوه بر کسب رتبه اول، شاهین طلایی این جشنواره را نیز به دست آورد. همچنین این اپراتور در بخش مسئولیت اجتماعی رتبه دوم و شاهین نقره‌ای و در بخش تبلیغات چاپی (بروشور و کاتالوگ) رتبه سوم و دیپلم افتخار و شاهین برنزی را کسب کرد. گفتنی است در این جشنواره از میان 2235 اثر ارسالی، 558 اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند و در پایان نیز 46 اثر موفق به کسب رتبه و دریافت جایزه شدند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*