جشنواره تبلیغات ایران

ایرانسل در جشنواره تبلیغات ایران پنج جایزه شاهین را به دست آورد

پنجمین دوره جشنواره تبلیغات ایران در روز یکشنبه 5 مرداد 99 برگزار شد و شرکت ایرانسل موفق شد پنج جایزه شاهین را در بخش‌های مختلف به دست بیاورد.

شرکت ایرانسل به عنوان اولین ارائه دهنده شبکه نسل پنجم در ایران، در پنجمین روز از پنجمین ماه سال موفق شد پنج جایزه شاهین را از پنجمین دوره جشنواره تبلیغات ایران از آن خود کند. در عصر روز یکشنبه 5 مرداد 99، پنجمین دوره جشنواره تبلیغات ایران با حضور بزرگان حوزه تبلیغات از جمله دکتر محمود دهقان و احمد حسینی آرام و همچنین مدیران ارشد دولتی و فعالان روابط عمومی و تبلیغات سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف برگزار شد.

جوایز ایرانسل در جشنواره تبلیغات ایران

شرکت ایرانسل در این دوره از جشنواره موفق شد پنج نشان شاهین شامل رتبه اول و نشان شاهین طلایی در بخش‌های مسئولیت اجتماعی، تبلیغات دیجیتال و پوستر تبلیغات به همراه شاهین نقره‌ای در بخش‌های تیزر تلویزیونی و شاهین برنزی در بخش آگهی رادیویی را از آن خود کند. این مراسم با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوران کرونا، به صورت آنلاین برگزار شد و ایرانسل در بخش ویژه مسئولیت اجتماعی شرکتی، نشان شاهین طلایی را به همراه شرکت ایران خودرو دریافت کرد. رتبه‌های دوم و سوم این بخش به شرکت ارتباطات سیار ایران یا همراه اول و شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان رسید.

شرکت ایرانسل در بخش تبلیغات دیجیتال – ویدیویی تبلیغاتی به خاطر ویدیوی یلدا و طراحی تبلیغاتی و معماری گرافیکی – پوستر به خاطر کمپین گیگ می‌باره، موفق به دریافت رتبه اول جشنواره و نشان شاهین طلایی شد. این شرکت در بخش تبلیغات دیداری و شنیداری – تیزر تلویزیونی، ‌رتبه دوم و نشان شاهین نقره‌ای و در بخش تبلیغات دیداری و شنیداری – آنونس (آگهی رادیویی) نیز رتبه سوم و نشان شاهین برنزی را اخذ کرد.

همانطور که گفته شد، این دوره از جشنواره تبلیغات با هدف معرفی و تقدیر از فعالان برتر عرصه تبلیغات، به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت آنلاین برگزار شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*