دو تبلت خانواده گلکسی تب S7

دو تبلت خانواده گلکسی تب S7 پیش از رونمایی در کنسول گوگل پلی دیده شدند

دو تبلت خانواده گلکسی تب S7 پیش از رونمایی رسمی در کنسول گوگل پلی دیده شدند. اکنون با مشخصات فنی Galaxy Tab S7 و +S7 بیشتر آشنا هستیم.

سامسونگ 15 مرداد در رویداد Unpacked خود از دو تبلت جدید به نام‌های گلکسی تب اس 7 و اس 7 پلاس رونمایی خواهد کرد. طی هفته‌ای که گذشت، تقریباً مشخصات کاملی از آن‌ها فاش شد. حالا دو تبلت خانواده گلکسی تب S7 در کنسول گوگل پلی قرار گرفته‌اند تا جزئیات فنی کلیدی آن‌ها به تأیید رسمی برسد.

ایوان بلس با انتشار تصاویر رسمی تأیید کرده است که این تبلت‌های مدرن از حاشیه‌های باریک و قلم S Pen بازطراحی شده بهره می‌برند؛ همچنین اسکنر اثر انگشت نیز از روی بدنه‌ی آن‌ها حذف شده است و این بدان معناست که این حسگر به زیر نمایشگر AMOLED تبلت‌ها رفته است.

جزئیات دو تبلت خانواده گلکسی تب S7

نسخه اصلی Galaxy Tab S7 در دو نسخه با Wi-Fi و Wi-Fi + LTE عرضه می‌شود. این درحالیست که گجت +Galaxy Tab S7 با شبکه موبایل 5G که انتظار می‌رود به مرور پوشش آن در سطح جهان گسترش پیدا کند، سازگار است. کنسول گوگل پلی تأیید می‌کند که این دو تبلت به چیپست اسنپدراگون 865 پلاس و رم 6/8 گیگابایتی مجهز هستند. رزولوشن نمایشگر در این دو مدل کمی با یکدیگر متفاوت است. این رزولوشن در مدل معمولی 2560 در 1600 پیکسل و در مدل پلاس 2800 در 1752 پیکسل خواهد بود.

برای آشنایی با جزئیات کامل‌ دو تبلت سری Samsung Galaxy Tab S7 باید تا 15 مرداد منتظر بمانید.