طرح فروش فوق العاده سایپا

تحویل خودروهای طرح فروش فوق العاده سایپا آغاز شد

قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش از آغاز تحویل خودروهای طرح فروش فوق العاده سایپا به مشتریان خبر داد.

مجید باقری، قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش اعلام کرد فرایند تحویل خودروهای طرح فروش فوق العاده سایپا به مشتریان آغاز شده است و در این طرح بر اساس زمانی که در قراردادهای اولیه درج شده است، محصولات به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

جزئیات تحویل خودروهای طرح فروش فوق العاده سایپا

مجید باقری در ادامه گفته‌های خود اعلام کرد در این طرح فروش 10 هزار محصول سایپا با موعد تحویل 90 روزه به مشتریان عرضه خواهد شد که به تازگی فرایند تحویل را آغاز کرده‌ایم و انتظار می‌رود تا قبل از پایان شهریورماه آن را به پایان برسانیم. وی افزود مشکلاتی که از تحریم‌ها و شیوع کرونا برای این شرکت خودروسازی به وجود آمده برطرف شده است و با توجه به روند رشد تولید سایپا، به مشتریان اطمینان می‌دهیم که محصولات ثبت نامی در زمان مقرر به آنها تحویل داده خواهد شد.

قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در ادامه بیان کرد مراحل انجام تعهدات معوق با سرعت قابل قبولی در حال انجام است و تعهدات معوق 18 محصول تا پایان شهریور به صفر خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. تو رو خدا یه مدت خودرو نخرید

  2. ابان ۹۸ کوییک ثبتنام کردم ۱۸ دی ۹۸ تکمیل وجه کردم موعد تحویل بهمن ماه هنوز خبری نیست دروغ میگن