پتنت جدید هواوی

چند پتنت جدید هواوی در حوزه صنعت خودرو به ثبت رسید

چند پتنت جدید هواوی به عنوان یک برند پیشرو در حوزه فناوری، مانند شیوه جدید کلید کنترلی خودرو در حوزه صنعت خودرو به ثبت رسیده است.

شرکت هواوی به تازگی چند پتنت جدید که مربوط به گجت‌های خودرویی و قطعات الکترونیکی هستند را به ثبت رسانده است. به عنوان مثال، شیوه جدیدی برای کلید کنترلی خودرو و قابلیتی در ارتباط با جانمایی شارژ بی سیم خودروها در میان این پتنت‌ها دیده می‌شود.

به نقل از موسسه سوهو (Soho)، هر یک از پتنت‌های ثبت شده، مربوط به سیستم‌های مختلفی از خودرو هستند. این پتنت‌ها در زیرگروه «اختراع» ثبت شده‌اند و شامل تعدادی از گجت‌های گوناگون درون خودرو هستند. تمام این موارد در راستای برنامه‌های هواوی برای ورود گسترده‌تر به صنعت خودرو محسوب می‌شوند؛ علی‌الخصوص خودروها و وسایل نقلیه خودران و هوشمندی که از شبکه ‌5G پشتیبانی می‌کنند.

ثبت چند پتنت جدید هواوی در حوزه خودروسازی

هواوی

در حال حاضر، فناوری‌های مرتبط با خودروهای هوشمند هواوی در ۵ حوزه در دسترس هستند: رانندگی هوشمند، داشبورد هوشمند، انرژی، شبکه هوشمند و سرویس‌های ابری درون وسیله نقلیه. لازم به ذکر است که این شرکت، به تازگی اولین خودروی خود را به همراه سیستم عامل Harmony OS معرفی کرده؛ خودرویی که در همکاری مشترک بین هواوی و خودروساز شناخته شده‌ چینی، بی وای دی (BYD) ساخته شده است.

ثبت چنین پتنت‌هایی از جانب هواوی، نشان دهنده‌ ایجاد زیرساخت‌های فناوری مورد نیاز توسط هواوی برای ساخت قطعات خودروی آینده‌اش است. هواوی قصد دارد حضور خود در ایجاد زیرساخت شبکه و خودرو را تقویت کند.

پیشتازی هواوی در تجاری‌سازی و استفاده از فناوری 5G به آن اجازه داده تا بر روی خودروهای پیشرفته و خودران فعالیت کند. اینترنت 5G با سرعت بالا و زمان پاسخگویی کم، راه را برای فعالیت گسترده در حیطه اینترنت اشیا و به خصوص اتومبیل خودران باز کرده است.

شاید هم‌اکنون کمی برای استفاده و همه‌گیر شدن این فناوری‌ها زود باشد اما قطعا در آینده نزدیک شاید اجرایی شدن تمام آنها در سطح شهرها خواهیم بود.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. به نظرم اگر قرار است که هواوی وارد صنعت خودروسازی به شود بهتر است با ماشین های الکتریکی کار خود را آغاز کند

  2. با سلام خدمت شما، حیفه چنین سایتی شده فقط محل تبلیغات هواوی، شرکتی که تقریباً روزی نیست که با محدودیت جدیدی مواجه نشه، شرکتی که به دنبال دزدی اطلاعات کاربرانش هست و شما بهتر از هر کسی به این موضوع واقفید ولی متاسفانه شما با تمام توان به تبلیغ محصولات این شرکت هستید اگر موضوع مالی هست خوب از کاربران حق اشتراک بگیرید اولیش هم خودم ولی آلت دست شرکتهای ناقض حقوق کاربران نباشید، با درود

    • باسلام خدمت شما کاربر گرامی گجت نیوز

      باید به چند نکته توجه کنیم

      1- شما به هیچ وجه نمی تونید از کاربران یک وبسایت خبری پول بگیرید (یک نمونه در دنیا شما معرفی کنید)
      2- چین بزرگ به زودی صنایع الکترونیک کره و ژاپن رو می بلعه
      3- خودروسازی چین بزرگ به زودی کل خودروسازی جهان رو ورشکست می کنه
      4- روابط چین و ایران به قدمت تاریخ هست
      5- چین هیچ گاه به ایران حمله نکرده و همواره روابط مناسبی با ایران داشته
      6- یک و نیم میلیارد جمعیت چین، بزرگترین فرصت برای کشور ایران هست و هر گونه روابط با چین، به نفع ایران هست
      7- سیستم 5G که در ایران تست شده، متعلق به هوواوی هست
      8- شما به چه منبعی استناد می کنید که هوواوی دنبال دزدی اطلاعات از کاربران هست؟ رسوایی فروش اطلاعات فیسبوک یادتون نرفته!!!

      جا داره یک مقاله پرمغز در مورد قرارداد 25 ساله ایران و چین و منافع بی شمار این قرارداد تهیه کنم و خدمت دست اندرکاران گجت نیوز ارائه بدم تا به عنوان مطلب در وبسایت اضافه کنند

      با سپاس