جعبه گشایی هواوی نوا 7 آی

جعبه گشایی هواوی نوا 7 آی را در این ویدیو تماشا کنید + بررسی اولیه

هواوی Nova 7i جدیدترین گوشی میان رده بازار ایران با مشخصاتی مناسب است. در این مطلب، ویدیوی جعبه گشایی هواوی نوا 7 آی و بررسی اولیه آن را مشاهده می‌کنید.

در بهمن ماه سال گذشته بود که شرکت هواوی از یک میان رده قدرتمند و جذاب با نام نوا 7 آی – Huawei Nova 7i رونمایی کرد. این گوشی با سخت افزاری قدرتمند، دوربین چهارگانه و طراحی دوست‌داشتنی معرفی شده و با قیمت حدود 265 دلار در رنگ‌های مشکی، سبز و صورتی به بازار جهانی عرضه می‌شود. در ماه گذشته، شرکت هواوی با برگزاری مراسمی آنلاین در ایران از محصولات جدید هواوی در بازار کشورمان رونمایی کرد که یکی از این محصولات هواوی نوا 7 آی بود و به این ترتیب این گوشی میان رده جدید وارد بازار ایران نیز می‌شود.

مشخصات هواوی نوا 7 آی

هواوی نوا 7 آی از بدنه پلاستیکی، نمایشگر 6.4 اینچی LTPS IPS LCD با وضوح 2310 در 1080 پیکسل، سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 10 (با استفاده از سرویس‌های موبایلی هواوی)، تراشه 7 نانومتری کایرین 810، پردازنده 8 هسته‌ای، پردازشگر گرافیکی Mali-G52 MP6، رم 8 گیگابایت، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 128 گیگابایت از نوع UFS 2.1 با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی نانومموری، بلوتوث 5.1، حسگر اثر انگشت در لبه جانبی (ادغام شده با دکمه پاور) و باتری 4200 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 40 واتی بهره ‌می‌برد.

این میان رده جذاب هواوی از دوربین چهارگانه شامل لنزهای 48 مگاپیکسلی استاندارد، 8 مگاپیکسلی اولترا واید یا فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و حسگر تشخیص عمق میدان 2 مگاپیکسلی برخوردار است و در جلو نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی درون یک حفره در بالای سمت چپ نمایشگر قرار گرفته است. وقتی صحبت از گوشی های هوشمند جذاب برای نسل جوان می‌شود، محصولات سری Nova هواوی همیشه می‌درخشند و نوا 7 آی نیز از طراحی جذاب و جوان‌پسندی بهره می‌برد.

اکنون گوشی هواوی نوا 7 آی در اختیار گجت نیوز قرار گرفته و ما قصد داریم این گوشی را جعبه گشایی کنیم و سپس نگاهی به ویژگی‌های شاخص آن بیندازیم. همانطور که در این ویدیو مشاهده می‌کنید، هواوی Nova 7i درون یک جعبه سفیدرنگ عرضه می‌شود که نام گوشی، لوگوی هواوی و عبارت Explore it On AppGallery (به نشان استفاده از اپ گالری به جای گوگل پلی استور) روی آن درج شده است. درون جعبه، علاوه بر خود گوشی، سوزن خروج سیم کارت، دفترچه راهنما، قاب شفاف سیلیکونی، کابل شارژ یو اس بی C، شارژر 40 واتی و ایرفون ساده با جک 3.5 میلی‌متری دیده می‌شود.

جعبه گشایی هواوی نوا 7 آی

در ادامه، ویدیوی جعبه گشایی و نگاه اولیه به گوشی هواوی نوا 7 آی را در گجت تی وی مشاهده می‌کنید.

ویدیوی جعبه گشایی هواوی نوا 7 آی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. دوربین های پشتش خیلی گوشیو زشت کردن

  2. گوشی خوبیه تو رنج خودش من ازش خوشم اومد هم امکاناتش و هم دوربینش خوبه فقط اون خدمات گوگل کمی اذیت میکنه

  3. دیگه دلار رفت تو مرز20 هزارتومان و اینطور گوشیهای رو نمیشه خرید دیگه چه برسه به پرچمدارها، ای خاک عالم تو سر این دولت ما حیف اون خاک که بریزی تو سر اینا، باید سرشونو ماست بمالی بفرستی داخل شهر بچرخونی،

  4. دم هواوی ایران گرم داره سنگ تموم میذاره 😀

  5. حیف که کایرن ۸۱۰داره.
    ولی بازم گوشی خیلی خوبیه

    • باید بگی خدا رو شکر که کایرین 810 داره 😐 ، کایرین 810 از اسنپ 730 بالاتره، قدرتش خیلی بالاس، احتمالا شما کایرین 810 رو با کایرین 710 اشتباه گرفتی 😐،. کایرین 810 از لحاظ قدرت فوق‌العاده است.