گوردون موری T50

ابر خودروی گوردون موری T50 ، نسل جدید مک لارن اف 1 معرفی شد

Gordon Murray T.50 – گوردون موری T50 نام ابر قدرت جدید شرکت مک لارن در خودروهای سبک اف 1 با ویژگی‌های خاصی است که روانه بازار خواهد شد.

زمانی که نام برند مک لارن به گوش شما برسد، سرعت بی‌نظیر خودروهای این شرکت به یادتان می‌آید. حالا با جدیدترین خودروی شرکت مک لارن، یعنی گوردون موری T50 روبرو خواهیم شد. یک ابر قدرت در صنعت خودروهای سوپر اسپرت مسابقه‌ای که رقیب شماره یک شرکت لامبورگینی به حساب می‌آید. چندی پیش یکی از مدیران ارشد شرکت مک لارن خبر از ابر محصول جدید خود داد. خبری که علاقه‌مندان به صنعت خودرو را جلب خودش کرد.

گوردون موری T50

مدیران این شرکت خودروسازی مدعی هستند که محصول جدیدشان در بسیاری از ویژگی‌ها حرف اول را در دنیا می‌زند. در واقع سازندگان این خودرو می‌گویند شما با خالص‌ترین ، سبک‌ترین و سوپر اسپرت‌ترین خودرو مواجه خواهید شد. ادعایی که به هیچ وجه دور از انتظار نیست. به این خاطر که این ادعا از طرف شرکت بزرگ خودروسازی بریتانیایی مک لارن منتشر گردیده است.

ویژگی‌های خاص خودرو گوردون موری T50

گوردون موری T50

برای این خودروی لوکس، موتور Cosworth کاملا اختصاصی و انحصاری در نظر گرفته شده است. یک موتور 3.9 لیتری که در دسته موتور‌های V12 قرار می‌گیرد. نیروی این خودرو معادل 654 اسب بخار بوده و همچنین قادر است تا 344 پوند فوت گشتاور را ایجاد نماید. به ادعای مدیران سازنده این ماشین، شما با بهترین و قابل اعتمادترین موتور در کل صنعت خودروسازی روبرو خواهید بود.

گوردون موری T50

یکی از اساسی‌ترین امتیازاتی که این خودرو به خودش اختصاص داده است، وزن سبک آن نسبت به عملکردش است. زمانی که وزن این خودرو را با خودرو های مشابه در این سبک بسنجیم، متوجه سبکی وزن فوق‌العاده این خودرو خواهیم بود. ماشین گوردون موری T50 تقریبا یک سوم از سایر خودروهای مشابه سبک‌تر است. ویژگی که در تبلیغات این محصول نیز به خوبی به تصویر کشیده شده است. این موضوع شاید از هر چیزی بیشتر نظر شما را به خودش جلب کند.

گوردون موری T50

نحوه طراحی و مکانیزم این ماشین دقیقا همانطور که انتظار می‌رفت، به گونه‌ای است که شما بالاترین سرعت را تجربه نمایید. در واقع خودروهای مک لارن سری F1 به سرعت خیره‌کننده معروف شده‌اند. استفاده از گیربکس شش سرعته دستی Xtrac با مکانیزم خاص خود باعث می‌شود که این خودرو به حداکثر شتاب برسد.

قیمت پایه Gordon Murray T.50

قیمت پایه گوردون موری T50 از مبلغ 2.36 میلیون پوند شروع خواهد شد. این در حالی است که این مبلغ به عنوان قیمت پایه برای این ماشین به حساب می‌آید. طراحی انجام گرفته در تصاویری که در این مطلب تماشا می‌کنید، همگی طرح‌هایی پیش فرض به حساب می‌آیند. شما می‌توانید این خودرو را به شکل سفارشی‌سازی شده و منحصر به فرد خود سفارش بدهید. امکانی که برای تمامی خودروهای درجه یک مک لارن ممکن شده است.

گوردون موری T50

نمای خارجی و داخلی در همین شبیه سازی های اولیه این خودرو نیز بسیار چشم نواز هستند. تقریبا همه چیز برای راحتی شما به عنوان راننده یا سرنشین این خودرو در نظر گرفته شده است. خودروی گوردون موری در مجموع سه صندلی بیشتر ندارد. صندلی راننده در مرکز و جلو ماشین قرار دارد. دو صندلی دیگر نیز دقیقا پشت سر صندلی راننده قرار گرفته‌اند. این الگو در طراحی نیز یکی دیگر از عوامل سبک وزن بودن خودروی سوپر اسپرت لوکس گوردون موری T50 شده است.

دانلود ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کار العاده ترین چیزی که تا حالا

  2. از لحاظ ظاهر که خیلی عالیه از لحاظ کیفیتم ک عالیه