معرفی گلکسی نوت 20

پخش زنده و ترجمه مراسم Unpacked 2020 سامسونگ و معرفی گلکسی نوت 20

امروز مراسم Unpacked 2020 سامسونگ به طور آنلاین برگزار می‌شود و شاهد معرفی گلکسی نوت 20 خواهیم بود. با گجت نیوز و پخش زنده و ترجمه همزمان رویداد آنپکد 2020 سامسونگ همراه باشید.

امروز 15 مرداد 99 مراسم Unpacked 2020 سامسونگ به صورت آنلاین برگزار می‌شود و شرکت سامسونگ از 5 محصول جدید خود در این رویداد مهم رونمایی خواهد کرد. گلکسی بادز لایو – Galaxy Buds Live یک ایرباد بی سیم است که به قابلیت حذف نویزهای محیطی مجهز شده و بدنه حساس به لمس دارد. گلکسی واچ 3 – Galaxy Watch 3 نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ است که از طراحی و قابلیت‌های جدید و بهبود یافته بهره می‌برد. گلکسی تب اس 7 – Galaxy Tab S7 نیز تبلت جدید سامسونگ محسوب می‌شود و گلکسی زد فولد 2 – Galaxy Z Fold 2 به عنوان نسل جدید گوشی منعطف سامسونگ با ساختار ارتقا پیدا کرده معرفی خواهد شد.

اما گوشی یا فبلت سامسونگ گلکسی نوت 20 – Samsung Galaxy Note 20 را می‌توان مهم‌ترین محصولی دانست که در مراسم آنپکد 2020 رونمایی و معرفی خواهد شد. گل سرسبد محصولات جدید سامسونگ احتمالا در دو مدل، یا شاید هم در سه مدل روانه بازار شود. طبق اطلاعات به دست آمده، گلکسی نوت 20 معمولی دارای صفحه نمایش 6.42 اینچی خواهد بود و مدل بزرگ‌تری با صفحه نمایش 6.9 اینچی معرفی می‌شود. همچنین نسخه بزرگ‌تر که احتمالا با نام اولترا یا پلاس شناخته می‌شود از نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار خواهد بود. تراشه اسنپدراگون 865 پلاس از دیگر ویژگی‌های گلکسی Note 20 به شمار می‌رود و به احتمال زیاد، مدل بزرگ‌تر دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است.

مراسم آنپکد 2020 سامسونگ و معرفی محصولات جدید این شرکت از ساعت 18:30 امروز چهارشنبه 15 مرداد 99 شروع می‌شود و شما می‌توانید این مراسم را به طور زنده و همراه با ترجمه همزمان از این صفحه در گجت نیوز تماشا کنید.

مراسم معرفی گلکسی نوت 20 و سایر محصولات سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اسمشو گذاشته اولترا ولی درحد پلاس هم نیست

  2. صداتونو از ویدیو اصلی بیشتر کنید