نحوه پاک کردن علامت پیام های خوانده نشده در جیمیل

نحوه پاک کردن علامت پیام های خوانده نشده در جیمیل

نحوه برداشتن و پاک کردن یک پیام اضافه در جیمیل کاری ساده است اما اینکه چگونه علامت پیام های خوانده نشده در جیمیل را پاک کنیم خود مسئله‌ای جدا خواهد بود.

ممکن است روزی به سراغ یکی از اکانت‌های قدیمی خود در جیمیل بروید؛ درحالی با زدن پسورد و وارد شدن به محیط آن، مانند باز کردن کمدی که پر از وسایل اضافی و غیر اضافی است، تعداد بسیار زیادی پیام خوانده نشده داشته باشید که باید ساعت‌ها وقت بگذارید تا آن‌ها را مطالعه کرده و یا یک به یک پاک کنید. در این وضعیت، هیچ بعید نیست که به فکر پاک کردن تمامی پیام‌ها و یا حتی اکانت خود باشید؛ اما عجله نکنید! نحوه پاک کردن و برداشتن علامت پیام های خوانده نشده و اضافه در جیمیل بسیار راحت‌تر از آنچه که فکرش را می‌کنید خواهد بود. با گجت نیوز همراه باشید تا امروز به سراغ این دسته از جیمیل‌های نامرتب، که باعث شلوغی فضای کاربری شما می‌شوند برویم و مشکل را برای همیشه حل کنیم.

چگونه علامت پیام های خوانده نشده در جیمیل را پاک کنیم

قبل از هرچیز، وارد اکانت جیمیل و صفحه کاربری خود شوید. دقت کنید که شما نمی‌توانید علامت تمامی پیام‌های خوانده نشده را یکجا پاک کنید برای اینکار، باید به صورت صفحه‌ای (هر صفحه از پیام‌ها در جیمیل معادل ۵۰ پیام خواهد بود) علامت آن‌ها را بردارید.

نحوه پاک کردن علامت پیام های خوانده نشده در جیمیل

برای انتخاب تمامی پیام‌ها، مانند تصویر بالا، پس از ورود به صفحه شخصی اکانت خود، جعبه سمت چپ زیر قسمت جستجو را انتخاب کرده و آن را بر روی all قرار دهید. با انجام این کار، پیغامی مبنی بر انتخاب شدن ۵۰ پیام حاضر در صفحه مشاهده می‌کنید که در انتهای آن، یک لینک قرار داده شده و در تصویر فوق به آن اشاره شده است. بر روی لینک کلیک کنید تا وضعیت تمامی پیام‌های این صفحه به حالت «خوانده شده» تغییر پیدا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*