باندل گیمینگ گلکسی نوت 20

باندل گیمینگ گلکسی نوت 20 مخصوص سرویس xCloud عرضه می‌شود

سامسونگ قصد دارد باندل گیمینگ گلکسی نوت 20 – Samsung Galaxy Note 20 را نیز مخصوص سرویس xCloud مایکروسافت عرضه کند.

اینطور به نظر می‌رسد که همکاری بین مایکروسافت و سامسونگ، موجب پیشرفت‌های چشمگیری برای هر دو شرکت شده و هر دو آن‌ها در حال انجام مذاکراتی مربوط به بازی‌های ویدئویی و ایکس باکس هستند.

برای مثال، سرویس xCloud به زودی برای گوشی‌های اندرویدی، به ویژه سامسونگ ارائه خواهد شد. این سرویس اجازه می‌دهد ا با استفاده از یک کنسول ابری، بازی‌های ایکس باکس را روی گوشی‌های شخصی خود بدون مشکل اجرا کنید. اما برنامه سامسونگ و مایکروسافت برای آن چیست؟ حاصل این همکاری باندل گیمینگ گلکسی نوت 20 خواهد بود.

چندی پیش، شایعه‌ای مبنی بر قابلیت خرید یک باندل یا به اصطلاح بسته مخصوص، برای گلکسی نوت ۲۰ منتشر شده بود. طبق این شایعه، برنامه‌هایی برای در نظر گرفتن برخی ویژگی‌های خاص با این گوشی، در رابطه با بازی‌های ایکس باکس طراحی شده است.

باندل گیمینگ گلکسی نوت 20

این در حالیست که امروز، شایعه مورد نظر به صورت رسمی تایید شده و از برنامه‌های این دو شرکت برای این گوشی، پرده‌برداری شد‌. طبق اعلام شرکت سامسونگ، گوشی های گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا هردو یک باندل ویژه گیمینگ مخصوص بازی‌های ایکس باکس را دریافت خواهند کرد.

این پکیج ویژه، شامل کنترلر مخصوص MOGA XP5-X Plus خواهد بود که همراه با باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و یک پایه نگه‌دارنده، از طریق بلوتوث به گوشی شما متصل خواهد شد تا تجربه بازی‌های ایکس باکس بر روی گوشی را برای شما به حد برساند. همچنین خریداران این باندل، یک برنامه مخصوص از Xbox Game Pass را دریافت می‌کنند که توسط آن، می‌توانند برای بازی‌های ایکس باکس خود بسته‌های الحاقی (DLC) و یا آیتم‌های درون برنامه‌ای را خریداری کنند؛ در حالی که این قابلیت خرید، برای افرادی که نسخه گوگل پلی این برنامه را دانلود می‌کنند در دسترس نخواهد بود.

سرویس xCloud بازی‌های ایکس باکس در تاریخ ۲۵ شهریور (۲۵ سپتامبر) برای گوشی‌های اندروید راه اندازی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*