خدمات مبتنی بر محتوای ایرانسل

خدمات مبتنی بر محتوای ایرانسل با اعتبار حساب ویژه ارائه می‌شود

خدمات مبتنی بر محتوای ایرانسل فقط با اعتبار حساب ویژه ارائه می‌شود و مشترکان این اپراتور برای برخورداری از این خدمات می‌بایست حساب ویژه این خدمات را شارژ کنند.

اپراتور ایرانسل از این پس خدمات مبتنی بر محتوا خود را فقط از طریق اعتبار حساب ویژه این خدمات به مشترکان خود ارائه می‌کند. از این رو مشترکان ایرانسل باید برای استفاده از خدمات مبتنی بر محتوا حتما حساب ویژه این خدمات را شارژ کنند. چنین تغییراتی طبق مصوبه سازمان تنظیم مقررات رادیویی از تاریخ 19 خرداد 99 اعمال شده است.

تغییر رویه استفاده از خدمات مبتنی بر محتوای ایرانسل

از 19 خرداد 99 مقرر گردید تا کلیه مشترکان اعتباری اپراتور ایرانسل برای استفاده از خدمات مبتنی بر محتوای ایرانسل فقط باید به بخش اعتبار محتوا در اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه نمایند یا کد دستوری ستاره 555 ستاره 11 مربع (#11*555*) را شماره‌گیری کرده و بسته ویژه محتوایی را خریداری کنند. گفتنی است خدمات مبتنی بر محتوا برای مشترکان دائمی اپراتور ایرانسل همچنان غیرفعال است.

اپراتور ایرانسل برای مشترکان خود بسته‌های اعتباری 10 هزار تا 100 هزار ریالی را ارائه می‌دهد که از روش‌های اعلام شده فوق می‌توانند اعتبار محتوای خود را افزایش دهند. از این رو مشترکان اگر اعتبار لازم را در حساب ویژه خدمات محتوایی خود نداشته باشند، قادر به استفاده از این سرویس نخواهند بود، اما لیست خدمات مبتنی بر محتوا قبلی آنها قابل مشاهده خواهد بود تا اگر بسته محتوایی را خریداری کردند، بتوانند خدمات مورد نظر خود را از لیست موجود انتخاب کرده و از آن استفاده کنند.

مشترکان ایرانسل برای مشاهده خدمات مبتنی بر محتوای فعال روی حساب خود می‌توانند کد دستوری ستاره 800 مربع (#800*) را شماره‌گیری کنند و در صورت تمایل از همین روش آنها را غیرفعال سازند. همچنین ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من نیز امکان مشاهده و غیرفعال‌سازی این خدمات را فراهم کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*